Als contractmedewerker bij Opdracht Overheid ondersteunt Priya Jhinkoe ons team bij het contractmanagement en het organiseren van verschillende administratieve zaken. Ze weet alles van de verschillende soorten overeenkomsten en is samen met onze contractmanager Thomas Baak verantwoordelijk voor het succesvol omzetten van een nieuwe gunning naar een goed georganiseerde opdracht. In ons nieuwste artikel vragen we Priya meer over haar achtergrond, hoe ze bij Opdracht Overheid terecht is gekomen en wat haar functie als contractmedewerker zo speciaal maakt!
Ik heb in de afgelopen jaren verschillende functies vervuld. Voor mijn huidige functie was ik werkzaam als verkoopmedewerker, daarvoor als callcenter-medewerker en als HR-medewerker. Tijdens mijn periode als verkoopmedewerker ontdekte ik dat dit soort functies minder goed aansloten bij mijn interesses en kwaliteiten. Toen ik hierachter kwam, ben ik actief op zoek gegaan naar een nieuwe functie binnen de back-office. Eind 2023 ben ik in dat kader benaderd door Annelies Baak (afdelingshoofd P&O, F&A bij hoofdorganisatie KBenP). In januari 2024 ben ik gestart, en ik heb het nog steeds erg naar mijn zin!
Oh, dat is heel erg verschillend. Eigenlijk is geen dag hetzelfde. Vaak begin ik met het beantwoorden van alle e-mails die ik de avond ervoor heb ontvangen van professionals die via onze organisatie bij verschillende overheidsopdrachtgevers actief zijn. Daarnaast ben ik veel bezig met het opmaken van overeenkomsten en bij opdrachtgevers informeren over de mogelijkheden op verlenging. Zo probeer ik te borgen dat we onze Opdrachtnemers steeds op tijd informeren over de exacte looptijd van de opdracht, onze Opdrachtgevers tevreden zijn en mogelijkheden voor verlenging na afloop van de huidige looptijd van de opdracht bekend zijn.
Ik overleg bijna dagelijks met Thomas over de contracten die binnenkomen. Ik werk erg zorgvuldig aan onze administratie en krijg vaak vragen over onderwerpen zoals g-rekeningen en andere specifieke voorwaarden waaraan wij of onze Opdrachtnemers moeten voldoen.
Ik heb zowel via de telefoon als per mail contact, maar zelf vind ik bellen prettiger. Via mail is het vaak lastiger communiceren, terwijl een telefoontje sneller schakelt en toch ook wat persoonlijker is. Zo leer ik ook de professionals beter kennen!
Het mooiste moment is wanneer een professional aan een nieuwe opdracht kan beginnen. Vooral als iemand dan laat merken dat hij of zij echt blij is geholpen te zijn, geeft mij dat voldoening. Ik krijg er energie van om mensen te kunnen helpen.
Zo komt het voor dat ik tijdens het opmaken van de benodigde overeenkomsten merk dat professionals pas net zijn begonnen als freelancer. Deze professionals zijn vaak erg zenuwachtig omdat het de eerste opdracht op zzp-basis betreft en zij nog erg zoekende zijn naar wat eromheen geregeld moet worden. Ik geef deze professionals dan extra aandacht en begeleiding om alles op orde te hebben voor de start van de opdracht. Professionals vinden het erg fijn dat we alles samen hebben doorlopen. Dat geeft mij iedere keer weer een extra goed gevoel!
De mensen die mij goed kennen weten dat ik, samen met mijn man, vaak bij mijn ouders te vinden ben. Als ik in het weekend geen andere verplichtingen heb, ben ik ook vaak bij mijn ouders te vinden, meestal wel beide dagen!