Grasdijkweg 2, 9798 TC Garmerwolde, Nederland
Begindatum:
1 jan 2024Einddatum:
31 mrt 2024Uren per week:
8Publicatiedatum:
14 nov 2023Organisatie
Waterschap Noorderzijlvest zorgt in een groot deel van Groningen, in Noord- en Midden-Drenthe en in een stukje Friesland voor veilig leven met water, schoon water, gezuiverd water en voldoende water in elk seizoen. Voor onze 300 medewerkers gaat een gezonde en toekomstbestendige leef-, woon- en werkomgeving van de circa 383.000 inwoners in ons gebied boven alles. Dit vraagt om gedreven professionals die uitblinken in hun eigen vakgebied en passie.
Omschrijving van de opdracht
Waterschap Noorderzijlvest bereidt zich voor op de invoering van de Omgevingswet. Met de inwerkingtreding van de Omgevingswet treedt ook de nieuwe waterschapverordening in werking. De waterschapverordening is meer dan ooit een digitale verordening waarbij in het nieuwe Omgevingsloket op de kaart te zien is welke regels waar gelden voor activiteiten. Ook kan met de vergunningchecker in het Omgevingsloket gecontroleerd worden of een vergunning aangevraagd moet worden, een melding gedaan moet worden of dat de zorgplicht geldt.
Voor het digitaliseren van de juridische regels uit de waterschapverordening en het opstellen van toepasbare regels t.b.v. de vragenbomen in de vergunningschecker is waterschap Noorderzijlvest op zoek naar
een regelanalist/functioneel beheerder voor 8-15 uur per week.
Als regelanalist / functioneel beheerder Regelbeheer werk je in een multidisciplinair team en krijg je de opdracht om:
Adviseren/coachen bij het opstellen van de juridische regels voor de waterschapverordening.
Af te stemmen met de collega's van vergunningverlening, toezicht en handhaving over de juiste informatie in het omgevingsloket.
De juridische regels uit de waterschapverordening te digitaliseren.
De juridische regels te vertalen naar toepasbare regels en vragenbomen voor de vergunningschecker in het Omgevingsloket - De juridische- en toepasbare regels in te voeren in de applicatie Moxio Regelbeheer.
De indieningsvereisten uit de waterschapverordening in te richten en in te voeren in de applicatie Moxio Regelbeheer.
Werkzaamheden bij juridische activiteiten te definiëren, op te voeren en te koppelen aan de stelselcatalogus in de applicatie Moxio Regelbeheer.
De inrichting van de applicatie Moxio Regelbeheer en de juridische-, toepasbare regels en indieningsvereisten van de waterschapverordening te testen.
De waterschapverordening te publiceren naar het DSO en deze te testen en waar nodig aan te passen om te komen tot een goede werking.
Kandidaatomschrijving
De kandidaat is minimaal in het bezit van een HBO-diploma op het gebied van informatiemanagement of bedrijfskunde.
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie.
Kennis van- en ervaring met regelbeheersystemen.
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
Bij deze opdracht is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA.
Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
Voor deze opdracht zijn de AWVOODI 2018 van toepassing deze zijn beschikbaar op de website via onderstaande link: https://www.noorderzijlvest.nl/inkoop-en-aanbesteding
Indexering tarief:
Het door u aangegeven tarief kan na minimaal 12 maanden jaarlijks worden geïndexeerd op basis van de CBS prijsindex (CBS indexering, Dienstenprijzen, commerciële dienstverlening en transport, Architecten en Ingenieurs (71), waterbouw (711216)).
https://opendata.cbs.nl/statline/#/CBS/nl/dataset/83760NED/table?ts=1533643636692
Eisen
De kandidaat is minimaal in het bezit van een HBO-diploma op het gebied van informatiemanagement of bedrijfskunde.
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie.
Kennis van- en ervaring met regelbeheersystemen.
Gunningscriteria
Kennis van- en ervaring met het coachen/adviseren bij het opstellen van juridische- en toepasbare regels
Vakkennis en ervaring met het inrichten van digitaal regelbeheer.
Ervaring met het werken in een complexe omgeving en het afwegen van de verschillende belangen om te komen tot de juiste oplossing.
Opleiding
We bieden aanvullend op de functie van Regelanalist / Functioneel beheerder Regelbeheer een cursus Ambtelijk vakmanschap in de Informatiehuishouding, om je vaardigheden en expertise op dit gebied verder te ontwikkelen en te versterken. Bekijk voor meer informatie onze opleidingen pagina!
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.