Projectleider

Johan de Wittstraat 45, 2242 LV Wassenaar, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
110 20 Zuid-Holland

Begindatum:

2 jan 2024

Einddatum:

2 jul 2024

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

23 nov 2024

Organisatie
Je komt te werken voor een kleine bijzondere gemeente. Een uniek stukje Nederland, waar zo’n 27.000 mensen wonen. Wassenaar ligt midden in het groen aan de Zuid-Hollandse kust, direct naast de bestuurlijke hoofdstad Den Haag met een diverse bevolking; één op de 5 inwoners heeft bijvoorbeeld een internationale achtergrond. Wassenaar is een heel gevarieerde gemeente; met prachtige landgoederen, strand, natuur- en waterwingebied, residenties en de ambassade van de Verenigde Staten.

Spreekt onze werkcultuur met de kernwaarden respectvol, verantwoordelijk en omgevingsgericht jou aan? Als het antwoord ‘ja’ is dan kijken we uit naar jouw reactie. Laat ons weten waarom jíj een aanwinst bent voor Wassenaar.

Opdracht
Als projectleider ga je aan de slag met de realisatie van tactische (uiteenlopende) projecten en bestuursopdrachten en ben je van de start tot het einde hierbij betrokken. Je draagt zorg voor de inrichting van de projectorganisatie en houdt daarbij rekening met de aanbestedingen van de gemeente Wassenaar. In de rol van projectleider stuur je medewerkers aan en integreer je nieuwe werkwijzen. Je geeft leiding aan uitdagende projecten die van belang zijn voor onze gemeente en de samenleving. Met jouw expertise zorg je voor het succesvol uitvoeren van projecten met een politieke, financiële en maatschappelijke impact. Daarnaast zorg je voor een goed verloop van het project waarbij de burgers en andere stakeholders worden betrokken. Je bewaakt de contacten met belanghebbenden en creëert draagvlak voor het ontwikkelen van beleid. Samen met je collega’s deel je inzichten en verbeterpunten om het volgende project nog succesvoller te maken!

Als projectleider bent u verantwoordelijk voor het effectief beheren van projectbudgetten, het opstellen en bewaken van gedetailleerde projectplannen en het waarborgen van tijdige oplevering binnen de gestelde deadlines. U zorgt voor een soepel verloop van het project, houdt continu overzicht en stuurt bij waar nodig. Daarnaast faciliteert u een optimale samenwerking tussen alle betrokken partijen, met als doel een succesvolle afronding van het project binnen de gestelde kaders van tijd, budget en kwaliteit.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar per 1 januari 2025 voor 20 uur per week;
2. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding;
3. Maximaal uurtarief van €110,- incl. reiskosten / fee externe partij, excl. btw
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Projectleider op het gebied van Ruimtelijke ordening;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau op het gebied van planologie, ruimtelijke ordening of landschap (15 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar met ruimtelijke processen, besluitvorming en integrale advisering bij gemeenten, benoem duidelijk waar dit is opgedaan (35 punten);
7. Aantoonbare werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar met het opstellen van concrete actieplannen, maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv (25 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als Projectleider op het gebied van Ruimtelijke ordening binnen een gemeente (25 punten)

Competenties

  • Creativiteit in oplossingen;

  • Een luisterend oor voor de omgeving en voor collega’s;

  • Resultaatgericht en gericht zijn om iets van de grond te krijgen en op te lossen zonder andere belangen uit het oog te verliezen;

  • Goede communicatieve vaardigheden, ook op bestuurlijk niveau;

  • Flexibele mindset en snel kunnen inspelen op acute situaties.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg met de opdrachtgever te bepalen.

Planning
De gesprekken bij de gemeente Wassenaar zijn gepland op donderdag 6 december 2024 van 10:00 uur tot 12:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 9 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • Wassenaar zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Een harde vereiste is dat de opdrachtnemer niet meer dan twee opdrachten, waar deze huidige opdracht tevens onder valt, gedurende de inhuurperiode heeft lopen. Geacht wordt om de uren genoemd in de arbeidstijdenwet te handhaven.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.