Salarisadministrateur

Veiligheidsregio Gelderland Zuid

Professor Bellefroidstraat 11, 6525 AG Nijmegen, Nederland

Sluit over 5 dagen
€ 90,00 16-24 Gelderland

Begindatum:

3 mrt 2025

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

16-24

Publicatiedatum:

29 jan 2025

Opdracht omschrijving
De afdeling HRM ondersteunt zowel de Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (VRGZ) als de GGD Gelderland-Zuid en is onderdeel van de sector Bedrijfsvoering. Binnen deze sector werken we samen met de afdelingen Financiën & Control, Vastgoed & Facility Management en Informatievoorziening.

De afdeling HRM bestaat uit twee teams:

  • Team Advies & Beleid

  • Team Service & Informatie

In totaal werken er binnen de afdeling HRM 25 medewerkers. Voor deze opdracht zoeken wij versterking binnen het Team Service & Informatie, specifiek op het gebied van personeels- en salarisadministratie. De focus ligt op het ondersteunen en adviseren van onze interne organisatie, waarbij je een belangrijke bijdrage levert aan een foutloze administratie en optimale dienstverlening.

Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Zorgdragen voor juiste en tijdige salarisverwerking

  • Verwerken van en adviseren over complexe casuïstiek binnen de salarisverwerking

  • Vraagbaak en sparringpartner voor salarisadministrateur

  • Gevraagd en ongevraagd adviseren op onder meer het gebied van salarisverwerking, pensioen, WKR, journalisering, gevolgen en mogelijkheden bij (gewenste) wijzigingen in de arbeidsvoorwaardenpakketten.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 3 maart 2025 tot en met 1 juli 2025 voor 16-24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • Uit het CV blijkt dat de kandidaat aantoonbaar beschikt over:

  • Een relevante afgeronde HBO/WO opleiding aangevuld met PDL en/of VPS (op verzoek van opdrachtgever aan te tonen met diploma's);

  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie binnen de publieke sector;

  • Kennis van en ervaring met arbeidsrecht, sociale zekerheid en loonheffingen;

  • Je bent flexibel, stressbestendig en besluitvaardig;

  • Je kunt goed in teamverband werken en kunt relaties opbouwen en onderhouden;

  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden. Onder een CV verstaan wij een overzicht van de opleidingen en werkervaring van de kandidaat. Benoem en beschrijf concreet in het CV de relevante ervaring waaruit blijkt dat de kandidaat aan deze eis(en) voldoet. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum en beschrijving van de werkzaamheden te zijn vermeld. Het CV is in het Nederlands opgesteld.

  • Voeg een referentie (maximaal 1 A4) in PDF formaat toe. Uit de referentie (niet ouder dan 5 jaar) blijkt dat de kandidaat beschikt over: Het naar tevredenheid van opdrachtgever uitvoeren van een vergelijkbare opdracht van vergelijkbaar niveau en omvang. Vermeld in uw referentie duidelijk de omschrijving van de opdracht en de contactgegevens van de opdrachtgever. Uit de omschrijving blijkt duidelijk dat de referentie voldoet aan de gestelde eisen. Opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de referentie te verifiëren bij de referent.

  • Je kunt een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) (van maximaal een half jaar oud) ten aanzien van de volgende functie/taakvelden overleggen: - Informatie

Wensen

  • Het beoordelingsteam beoordeelt het CV van de kandidaat op de mate waarin de kennis en ervaring aansluit bij de omschrijving van de opdracht/het functieprofiel. - CV sluit uitstekend aan bij onze uitvraag (score 5) - CV sluit goed aan bij onze uitvraag (score 3) - CV sluit voldoende aan bij onze uitvraag (score 1) - CV sluit onvoldoende aan bij onze uitvraag (score 0) (50%)

  • Voeg een motivatie toe (maximaal 2 A4 in PDF). Kandidaat beschikt over een heldere motivatie om deze opdracht uit te voeren. Wij vinden het belangrijk om te horen waarom deze opdracht JOU aanspreekt en wat JIJ hieraan kan bijdragen. Wat zijn jouw belangrijke eigenschappen die deze opdracht tot een succes kunnen maken. - De motivatie sluit uitstekend aan bij onze uitvraag (score 5) - De motivatie sluit goed aan bij onze uitvraag (score 3) - De motivatie sluit voldoende aan bij onze uitvraag (score 1) - De motivatie is onvolledig en sluit niet of onvoldoende aan bij onze uitvraag (score 0) (50%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur