Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Veiligheidsregio Flevoland Gooi en Vechtstreek
Logo van Veiligheidsregio Flevoland Gooi en Vechtstreek
Sluit over 6 dagen

Begindatum:

2 jan 2026

Einddatum:

31 dec 2026

Uren per week:

36 - 40

Publicatiedatum:

12 nov 2025
Opdracht tarief 90Opdracht uren 36 - 40
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Als medewerker servicedeskmedewerker I&A ben je het eerste aanspreekpunt voor eerste en tweedelijns services verzoeken.

Werkzaamheden

  • Incidenten
  • Hulpvragen over de werkplek
  • Nieuwe installaties van werkstations, tablets en telefoons
  • Uitleg over de werking van de hardware en werkomgeving (M365 werkomgeving)
  • Het uitleveren van de hardware op diverse locaties binnen onze samenwerkende veiligheidsregios Flevoland & Gooi en Vechtstreek

Je contact met je collegas binnen de organisatie vindt plaats zowel via de telefoon, e-mail als persoonlijk. Je werkt in een team met meerdere collegas.

Eisen

  • MBO niveau 4 werk en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Sterke affiniteit en aantoonbare ervaring binnen de Microsoft Modern Workplace-omgeving is hierbij essentieel
  • Microsoft 365 Certified administrator (MS-100/MS-101 en/of MS-102)
  • Microsoft 365 Fundamentals (MS-900)
  • In het bezit van rijbewijs B
  • Zowel mondeling als schriftelijk uitstekende beheersing van de Nederlandse taal

Wensen en competenties

Wensen

  • Microsoft Azure Fundamentals (AZ-900)
  • Microsoft Azure Administrator (AZ-104)

Competenties

  • Klantgerichte/dienstverlenende instelling
  • Accuraat
  • Weet de juiste prioriteiten te stellen, ook bij een veelheid aan vragen/werkzaamheden
  • Plannen/organiseren
  • Problemen oplossen
  • Werkt zowel goed zelfstandig als in een teamverband

Organisatie en team

In de afdeling Bedrijfsvoering zijn diverse disciplines vertegenwoordigd, die door (beleids-) kaderstelling, advisering en ondersteuning ervoor moeten zorgen, dat de rest van de organisatie optimaal kan functioneren. De afdeling houdt zich o.a. bezig met (financiele) planning & control, de financiele administratie, facilitaire ondersteuning, informatisering & automatisering (ICT) en documentaire informatievoorziening. De twee laatstgenoemde onderdelen zijn organisatorisch ondergebracht in de sectie Informatievoorziening. Deze sectie wil voor het team Automatisering zich graag versterken met een collega, die voor service, klantgerichtheid en kwaliteit gaat. Je standplaats zal Hilversum (brandweerkazerne) zijn.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Een boeiende en uitdagende functie in een organisatie die volop in beweging en ontwikkeling is. We gaan uit van een periode van 12 maanden waarbij een optie tot verlenging een mogelijk is.

Functieschaal: 9

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: di, wo, do, vr