Begindatum:
2 jan 2026Einddatum:
31 dec 2026Publicatiedatum:
12 nov 2025Als medewerker servicedeskmedewerker I&A ben je het eerste aanspreekpunt voor eerste en tweedelijns services verzoeken.
Je contact met je collegas binnen de organisatie vindt plaats zowel via de telefoon, e-mail als persoonlijk. Je werkt in een team met meerdere collegas.
In de afdeling Bedrijfsvoering zijn diverse disciplines vertegenwoordigd, die door (beleids-) kaderstelling, advisering en ondersteuning ervoor moeten zorgen, dat de rest van de organisatie optimaal kan functioneren. De afdeling houdt zich o.a. bezig met (financiele) planning & control, de financiele administratie, facilitaire ondersteuning, informatisering & automatisering (ICT) en documentaire informatievoorziening. De twee laatstgenoemde onderdelen zijn organisatorisch ondergebracht in de sectie Informatievoorziening. Deze sectie wil voor het team Automatisering zich graag versterken met een collega, die voor service, klantgerichtheid en kwaliteit gaat. Je standplaats zal Hilversum (brandweerkazerne) zijn.
Een boeiende en uitdagende functie in een organisatie die volop in beweging en ontwikkeling is. We gaan uit van een periode van 12 maanden waarbij een optie tot verlenging een mogelijk is.
Functieschaal: 9