thumbnail
HR Service Delivery Coordinator (Interim)

(Talentenregio) Shared Service Centrum ONS

Luttenbergstraat 2, 8012 EE Zwolle, Nederland

Organisatie en Personeel
Sluit morgen
Geen maximum
36 Overijssel

Publicatiedatum:

28-07-2022

Sluitingsdatum:

15-08-2022

Begindatum:

01-09-2022

Einddatum:

28-02-2023

Uren per week:

36
HR Service Delivery Coordinator (Interim)


Wij zoeken een enthousiaste Service Delivery Coördinator voor HR Service van Ons. Wat betekent dat? Je staat midden in de operatie en onderhoudt hierover contact met alle partijen die betrokken zijn bij het leveren van onze HR-diensten, met name de HR Servicedesk, de backoffice (het team van salarisadministrateurs), functioneel beheer en reporting.

We zoeken een interim collega voor ten minste 32 uur per week. We werken samen in een team van HR medewerkers voor 9 organisaties (1 provincie, 6 gemeenten en 2 uitvoeringsorganisaties) met meer dan 4500 medewerkers.

Wat ga je doen?
Als service delivery coördinator ben jij de allrounder van onze afdeling en een belangrijke schakel in het productieproces. Jij bent het middelpunt van alle communicatie en je coördineert de taken van de HR Servicedesk en de salarisadministratie. Dit betekent dat je continu in contact staat met de teams binnen onze afdeling en met vertegenwoordigers van onze partners. Je bewaakt de kwaliteit en doorlooptijd van de afhandeling van klantvragen. Je wordt daarbij geholpen door onze SLA-rapportages en klantwaarderingssystemen. Je initieert verbeteringen van onze dienstverlening, bijvoorbeeld door een betere informatievoorziening voor medewerkers of een up-to-date kennisbank voor je collega’s. Daarnaast lever je een belangrijke bijdrage aan de doorontwikkeling van de toolkit voor het monitoren van de HR dienstverlening. Hierbij kan je terugvallen op ervaring die je hebt opgedaan in een vergelijkbare werkomgeving. Ons hogere doel is tevreden klanten en een beheersbare workload voor de medewerkers van de PSA. Volgens Ons een mooie ambitie.

Naast dat je kunt rekenen op ieders bijdrage in ons HR-Team (zo’n 25 collega’s) kun je terugvallen op twee belangrijke senior medewerkers: de Sr HR Servicedesk medewerker en de Sr Salarisadministrateur. Met name met hen bepaal je dagelijks de prioriteiten.

Je takenpakket is voor een belangrijk deel organisatorisch van aard, denk daarbij aan:
  • Het dagelijks monitoren van de HR dienstverlening en interveniëren waar nodig.
  • Het opstellen en uitvoeren van de klanttevredenheidsrapportages voor het management van de PSA en het bestuur van Ons.
  • Het verder ontwikkelen van de toolkit voor het monitoren van de HR dienstverlening (bijv. in Topdesk).
  • Het helpen stellen van prioriteiten voor de afhandeling van klantvragen.
  • Het coördineren van (cluster)overleggen binnen de PSA: HR Servicedesk, Salarisadministratie, Personeelsadministratie, etc.
  • Het initiëren en organiseren van periodiek en ad hoc overleg tussen de PSA en de partnerorganisaties m.b.t. een aantal specifieke taken van de PSA: opleidings-, verzuim-, personeelsadministratie, opbouw van personeelsdossiers.
  • Het opstellen van de bezettingsplanning (incl. vakantieplanning) voor de HR Servicedesk en de salarisadministratie.
  • Zorgen dat de werkprocessen worden uitgevoerd conform de compliance eisen.
  • Het in contact treden met ontevreden klanten.
  • Het opvolgen van escalaties zodat deze naar tevredenheid worden afgehandeld.

Het is belangrijk om te weten dat deze functie nu niet bestaat binnen ons team. Een deel van onze behoefte is daarmee ook dat je samen met het management helpt om het Service Delivery Management voor de PSA door te ontwikkelen en voor te bereiden voor een vervulling met een vaste medewerker op termijn.
 

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de HR Service Delivery Coordinator (Interim) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.