Senior Projectleider groot onderhoud

Luttenbergstraat 2, 8012 EE Zwolle, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
110 28-36 Overijssel

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

28-36

Publicatiedatum:

29 nov 2024

Organisatie
Werken bij Overijssel
Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreëren. Met elkaar maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. Samen zetten we ons in voor de toekomst van onze provincie.

Wegen en Kanalen
Je gaat aan de slag bij de afdeling Wegen en Kanalen (WK), één van de acht afdelingen binnen provincie Overijssel. De afdeling Wegen en Kanalen heeft binnen de provincie Overijssel de zorg voor de provinciale infrastructuur. De afdeling is verantwoordelijk voor het bouwen en beheren van de provinciale wegen, waterwegen, bruggen en sluizen. De afdeling zorgt ervoor dat de benodigde infrastructurele voorzieningen worden gerealiseerd en dat het benodigde onderhoud wordt uitgevoerd.
De afdeling bestaat uit de volgende teams: Leiding , Project Sturing, Project Advies, Ontwikkeling, Verkeer en Infra, Programmamanagement.

Opdracht
De eenheid Wegen en Kanalen heeft binnen de Provincie Overijssel de zorg voor de provinciale infrastructuur. De eenheid is verantwoordelijk voor het bouwen en beheren van de provinciale wegen, waterwegen, bruggen en sluizen.  De eenheid zorgt ervoor dat de benodigde infrastructurele voorzieningen worden gerealiseerd en dat het benodigde onderhoud wordt uitgevoerd.
De eenheid bestaat uit de volgende teams: Project Sturing, Project Advies, Ontwikkeling en Expertise, Verkeer- en Infra beheer.Deze opdracht valt binnen het team Project Sturing. Dit team zorgt voor het Dagelijiks onderhoud van ons areaal en projectmanagement van groot onderhoud projecten.

Situatieschets project
Als Projectleider groot onderhoud lever jij een belangrijke bijdrage aan het voorbereiden en realiseren van groot onderhoud aan onze assets. Denk aan het aanbrengen van nieuw asfalt op onze wegen, het vervangen van beschoeiingen langs onze kanalen en het constructief versterken of vervangen van onze kunstwerken.

Jij zorgt ervoor dat de aan jou toevertrouwde projecten worden voorbereid, aanbesteed en uitgevoerd. Dit doe je samen met jouw projectteam waarin jij als verbinder zorgt voor een goede samenwerking binnen het team. Je komt terecht in een team dat bestaat uit projectleiders, toezichthouders, ondersteuners, omgevingsmanagers en contractadviseurs. Jij bent het aanspreekpunt voor de opdrachtgever (programmamanager)

Opdracht omschrijving
Vanuit jouw deskundigheid en talenten:

  • Ben jij integraal verantwoordelijk voor de voorbereiding, aanbesteding en uitvoering van de aan jou toevertrouwde projecten ;

  • Bewaak jij het project, het proces en de financiële kaders;

  • Draag jij zorg voor het aanvragen van alle benodigde vergunningen;

  • Ben jij verantwoordelijk voor het aansturen van de voor de duur van de projecten toegewezen eigen en ingehuurde (project) medewerkers en stumuleer je een constructieve samenwerking;

  • Beoordeel je de kwaliteit van de geverde diensten en werken;

  • Ben jij verantwoordelijk voor het afstemmen met de bij de project betrokken teams, eenheden, bestuurders, bedrijven, burgers en en overige belanghebbenden;

  • Draai jij je hand niet om voor belangentegenstellingen die kunnen spelen binnen jouw project;

  • Leg jij inhoudelijk verantwoording af aan de programmamanager door middel van een maandelijkse projectvoortgangsrapportage.

Je bent verantwoordelijk voor het bereiken van projectresultaten binnen vooraf gestelde randvoorwaarden en legt hierover verantwoording af aan de programmamanager.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een maximum uurtarief van €110,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer;
2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Civiele Techniek;
3. Aantoonbare afgeronde cursus / opleiding VCA-VOL;
4. Aantoonbare afgeronde cursus RAW systematiek;
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider op het gebied van RO binnen een overheidsinstelling; 

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider op het gebied van RO binnen een overheidsinstelling (25 punten); 
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het ontwerpen, uitvoeren, aanbesteden en begeleiden van herinrichtings- en inbreidingsprojecten (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het een participatieproces (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv) (15 punten);
9. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkrvaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van groot onderhoud (25 punten);
10.  Aantoonbare kennis en werkervaring in het werken binnen IPM teams (benoem deze ervaring duidelijk in het cv) (10 punten);
11. Aantoonbare werkervaring met land- en waterbouwkundige werken (5 punten).

Competenties
- Past de vastgestelde processen toe;
- Toont eigenaarschap en verantwoordelijkheid;
- Los kunnen laten, maar ook aanspreken en escaleren;
- Ervoor zorgen dat het project "in control"blijft en werkt binnen de kaders van de projectopdracht.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-vrij
Standplaats: Zwolle

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 12 december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 11 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Het uurtarief kan worden gewijzigd volgens de hierna genoemde CBS-indexering volgens indexatieclausule artikel 12 van de modelovereenkomsten: CBS CAO Lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur, lonen per uur inclusief bijzondere beloningen indexcijfer, 2020=100: CAO-lonen,contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020-100) cbs.nl).\

  • Werk-werk reiskosten mogen gedeclareerd worden (€0,37 per kilometer).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.