Financieel adviseur

Brabantlaan 1, 5216 TV 's-Hertogenbosch, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
100 36 Noord-Brabant

Begindatum:

2 sept 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

1 aug 2024

Opdrachtomschrijving

Wat ga je doen?

Binnen het team Administratie zoeken we een ondernemende en betrouwbare collega die voor de periode van een aantal maanden versterking komt bieden op onderwerpen als WKR rapportage en procesinrichting. Samen met het team zorg je ervoor dat we ons geen zorgen hoeven te maken over een tijdige, juiste en volledige WKR administratie, want dat regel jij! Dit alles doe je in afstemming met het projectteam WKR.


Team
Je werkt samen met je directe collega’s van het team administratie, dat bestaat uit zowel de personeels- en salarisadministratie, expertise- en control, als de financiële administratie (ca 22 personen). Het projectteam WKR is een team dat bestaat uit een projectleider vanuit de Administratie, leden van het team Administratie, Fiscaliteit, Concerncontrol en Menselijk Kapitaal. Samen zorgen we ervoor dat we voldoen aan de bedrijfseconomische en fiscale verplichtingen die vanuit de belastingdienst worden gesteld. Dat doen we door vanuit onze drive en kennis, invulling te geven aan de dagelijkse werkzaamheden en het optimaliseren we onze processen in lijn met de Bedrijfsvoeringsvisie. Administratie is als team onderdeel van het programma SIA (Strategie, Informatie en Administratie). SIA heeft jaarlijks een aantal speerpunten bepaald, bijvoorbeeld ten aanzien van digitalisering, WKR en optimalisatie van de administratie.


De functie
Als financieel adviseur, ben je een spin in het web en ga je onder meer aan de slag met:

  • het administratief invoeren en verwerken van gegevens en informatie, het controleren van facturen en boekingsregels;

  • het adviseren over de gegevens en informatie, corrigeren van administratieve invoer indien nodig;

  • het leveren van bijdragen aan rapportages, en najagen van anderen om informatie tijdig compleet te krijgen;

  • vervaardigen van rapporten en het meedenken en meewerken in de verdere digitalisering van de werkprocessen;

  • het doorvoeren van verbeteringen in de administratie in het kader van het horizontaal toezicht van de belastingdienst;

  • het actualiseren en beschrijven van onze hoofdprocessen, werkprocessen en evt. handleidingen in Aris;

  • het adviseren en hands on meedoen ten aanzien van werkzaamheden met betrekking tot Vennootschapsbelasting, BTW, het BTW-compensatiefonds en de Loonheffingen;

  • oppakken van verbeteringen uit het jaarrekeningtraject, jaarplanning administratieve producten opstellen en verplichtingenadministratie op orde brengen i.s.m. andere teams;

  • adviseren over en doorvoeren van procesoptimalisatie binnen financiële administraties.

Kandidaatomschrijving

Kennis en kunde:

  • Je beschikt over een afgeronde relevante HBO opleiding,

  • Je beschikt over kennis van relevante wet- en regelgeving  op het vakgebied PSA, WKR en SAP


Competenties:

Je bent klant- en resultaatgericht. Je werkt gestructureerd en hebt oog voor detail. Daarnaast ben je een echte teamplayer en in staat om verbindend en helder te communiceren. Je bent een hands-on doener. Jij ziet het belang van goede gestructureerde processen.


Ervaring:

  • Je hebt bij voorkeur minimaal 10 jaar werkervaring als financieel adviseur.

  • Je beschikt bij voorkeur over minimaal 5 jaar ervaring met relevante systemen, waaronder Aris en SAP

  • Je hebt bij voorkeur 3 jaar ervaring bij een overheid.

Interviewplanning

We streven er naar de gesprekken te houden op woensdag 21 augustus 2024.

Toelichting op rooster

Aanwezigheid ca 3 dagen (ma, di, do) op kantoor ivm afstemming met collega’s. De andere 1-2 dagen kan vanuit thuis gewerkt worden. Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe.

Dienstencategorie

Andere diensten

CPV code

79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Bijlagen

Download bijlage

Algemene inkoopvoorwaarden provincies 2022.pdf

Eisen

Opleiding

Kandidaat beschikt over een relevante afgeronde HBO opleiding. Dit blijkt uit CV.

Werkervaring als financieel adviseur

Kandidaat beschikt over werkervaring als financieel adviseur, waarvan liefst 3 jaar bij gemeentelijke of provinciale overheden. Dit blijkt uit CV.

Ervaring met relevante systemen

Kandidaat beschikt over ervaring met relevante systemen, waaronder Aris en SAP. Dit blijkt uit CV.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 15 %

Opleiding

Kandidaat beschikt over een relevante afgeronde HBO opleiding. Dit blijkt uit CV.

  • relevante opleiding en diploma’s (10 %)

  • geen relevante opleiding (1 %)

Weging: 10 %

Werkervaring als financieel adviseur

Kandidaat beschikt over werkervaring als financieel adviseur, waarvan liefst 3 jaar bij gemeentelijke of provinciale overheden. Dit blijkt uit CV.

  • > 10 jaar ervaring, waarvan 3 jaar bij overheden (30 %)

  • > 10 jaar ervaring (25 %)

  • 5 - 10 jaar ervaring, waarvan 3 jaar bij overheden (20 %)

  • 5 – 10 jaar ervaring (15 %)

  • 1 - 5 jaar ervaring, waarvan 3 jaar bij overheden (10 %)

  • 1 – 5 jaar ervaring (5 %)

  • Minder dan 1 jaar ervaring (1 %)

Weging: 30 %

Ervaring met relevante systemen

Kandidaat beschikt over ervaring met relevante systemen, waaronder Aris en SAP. Dit blijkt uit CV.

  • >5 jaar ervaring SAP en Aris (20 %)

  • 1-5 jaar ervaring SAP en Aris (10 %)

  • Minder dan 1 jaar ervaring, of ervaring met Aris (1 %)

Weging: 20 %

Interview

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Tijdens het sollicitatiegesprek zijn de laatste (maximaal) 25 punten toe te kennen. Deze 25 punten worden als volgt verdeeld:


1) De zienswijze en visie op de betreffende functie/werkzaamheden, gerelateerd aan eigen ervaring en visie provincie: maximaal 10 punten.

2) Match met het team (voldoende complementair in kennis en samenwerking): maximaal 5 punten.

3) Competenties zoals verbindend, doortastend, vernieuwend, betrouwbaar maximaal 10 punten.

Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe.

We vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund. Dit is onderdeel van de selectieprocedure en een knock-out criteria. We vragen deze bij voorkeur te overleggen voorafgaand aan de eerste werkdag maar in ieder geval uiterlijk binnen één maand nadien. Hiervoor stuurt de provincie u na de definitieve gunning een link op uw persoonlijk e-mailadres.

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.