thumbnail
thumbnail

Coördinator/product owner workloadteam

Markt 11, 6811 CG Arnhem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 100,00
32 - 40 uur Gelderland

Begindatum:

4 nov 2024

Einddatum:

31 okt 2025

Uren per week:

32 - 40 uur

Publicatiedatum:

24 sept 2024

Omschrijving van de opdracht
Gelderland, de mooiste provincie van Nederland! Elke dag werken we in de grootste provincie van Nederland samen met 1500 medewerkers om Gelderland mooi, schoon, welvarend en gaaf te houden van en voor ons allemaal. We doen dit met veel inzet, motivatie, kennis en kunde en uiteraard samen met allerlei organisaties en andere partijen. Samen zoeken we telkens naar nieuwe passende oplossingen voor complexe maatschappelijke opgaven zoals energietransitie, mobiliteit of milieu. Dit maakt ons werk uitdagend, interessant en zinvol.

Er komen veel en belangrijke ontwikkelingen op de provincie af die veelal verbonden zijn met digitalisering en de informatiesamenleving. Wetgeving die een digitaliseringsopdracht voor de provincie tot gevolg heeft, aangepaste werkprocessen, toenemende (keten-)samenwerking met partners, inwoners en organisaties uit de provincie die allen van ons verwachten dat we onze diensten digitaal aanbieden. Ook de invloed van nieuwe technologie en data op ons werk bij de provincie wordt met de dag groter.

De afdeling I&A is de professionele dienstverlener op de terreinen van informatiedienstverlening en informatietechnologie. De afdeling zorgt ervoor dat elke medewerker van de provincie zich m.b.v. ict-middelen onbelemmerd kan richten op de uitvoering van zijn of haar kerntaak en adviseert de provinciale organisatie bij het automatiseren van processen en bij het samenstellen en beheren van data- en/of gegevensverzamelingen.

Binnen de afdeling I&A wordt door verschillende teams gewerkt aan de migratie van alle on premise applicaties naar de Azure cloud. Voor deze migratie is een programma opgericht om overkoepelend, over de teams heen, te monitoren en bij te sturen. De coördinator/product owner is verantwoordelijk voor het begeleiden en aansturen van twee beheer teams. Deze teams zijn verantwoordelijk voor het technisch en functioneel beheer van standaardapplicaties.

Bij een eventuele verlenging zal het aantal uren opnieuw bepaald worden op basis van het te verwachten werkaanbod.

Verantwoordelijkheden
De taken en verantwoordelijkheden van een coördinator/product owner workloadteam bestaan met name uit:

  • Samenstellen van de backlog in overleg met stakeholders/functioneel eigenaren;

  • Prioriteitsbepaling van de backlog binnen één of meerdere Agile teams;

  • Uitvoering geven aan de roadmap van te migreren applicaties;

  • In samenwerking met de scrummaster sturen op voortgang en deze rapporteren aan stakeholders;

  • Organiseren van de samenwerking met andere teams om de afgesproken resultaten te behalen;

  • Affiniteit hebben met een politieke organisatie; 

  • Het vak leren en overdragen aan interne medewerkers.

Beschikbaarheid
Externe is inzetbaar vanaf 4 november 2024 tot en met 31 oktober 2025 voor 32 - 40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 maal een periode van 6 maanden. Afhankelijk van de beschikbaarheid van externe, is een gefaseerde start en/of latere startdatum mogelijk, mits externe uiterlijk 1 december 2024 inzetbaar is voor 32 - 40 uur per week. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Indien het CV (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het CV is in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. U dient bij alle eisen en gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit ZAL leiden tot uitsluiting. Externe is de afgelopen twee jaar niet in loondienst geweest van provincie Gelderland.

  • Externe beschikt aantoonbaar over minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van Bedrijfskunde of Informatica of over minimaal een afgeronde HBO opleiding in een vergelijkbare afstudeerrichting. Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar. In het geval van minimaal een afgeronde HBO opleiding in een vergelijkbare afstudeerrichting, graag aangeven waarom deze richting vergelijkbaar is met de richting van Informatica of Bedrijfskunde.

  • Externe beschikt aantoonbaar over minimaal 5 jaar ervaring (opgedaan in de periode 2014 - heden) als coördinator/product owner. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting de opdrachten/projecten, inclusief start- en einddatum, waaruit blijkt dat u aan deze eis van minimaal 5 jaar ervaring voldoet.

  • Externe beschikt aantoonbaar over minimaal 2 jaar ervaring (opgedaan in de periode 2018 - heden) in de rol van teamlead/product owner/coördinator met het gebruik van Azure DevOps of met vergelijkbare tooling voor backlog- en werkvoorraadbeheer. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting de opdrachten/projecten, inclusief start- en einddatum, waaruit blijkt dat u aan deze eis van minimaal 2 jaar ervaring voldoet.

Wensen

  • Externe heeft aantoonbare ervaring in het werken met workloadteams voor platform- en applicatie beheer die werkzaam zijn in een Micorsoft Azure cloudomgeving, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. Externe heeft tenminste 3 jaar ervaring in het werken met workloadteams voor platform- en applicatie beheer die werkzaam zijn in een Micorsoft Azure cloudomgeving (10 punten) Externe heeft 1 tot 3 jaar ervaring in het werken met workloadteams voor platform- en applicatie beheer die werkzaam zijn in een Micorsoft Azure cloudomgeving (6 punten) Externe heeft 0 tot 1 jaar ervaring in het werken met workloadteams voor platform- en applicatie beheer die werkzaam zijn in een Micorsoft Azure cloudomgeving (0 punten) (35%)

  • Externe heeft aantoonbaar ervaring als coördinator/product owner (opgedaan in de periode 2014 - heden) met het managen van meerdere stakeholders over meerdere teams tegelijkertijd heen, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. Externe heeft ervaring als coördinator/product owner met het managen van meer dan 15 stakeholders over meerdere teams tegelijkertijd heen (10 punten) Externe heeft ervaring als coördinator/product owner met het managen van 5 tot 15 stakeholders over meerdere teams tegelijkertijd heen (6 punten) Externe heeft ervaring als coördinator/product owner met het managen van 0 tot 5 stakeholders over meerdere teams tegelijkertijd heen (0 punten) (30%)

  • Externe heeft aantoonbaar certificaten op het gebied van Agile, ITIL en Prince2, aan te tonen met de naam van het cursus/opleidingsinstituut en het jaar waarin het certificaat is behaald. Externe heeft op alle 3 de vlakken certificaten (10 punten) Externe heeft op 2 van de 3 vlakken certificaten (6 punten) Externe heeft op 1 van de 3 vlakken certificaten (4 punten) Externe heeft géén certificaten op één van deze 3 vlakken (0 punten) (15%)

  • Externe heeft aantoonbaar ervaring als coördinator/product owner (opgedaan in de periode 2014 - heden) binnen een Prince2 en Agile IT-projectenorganisatie, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. Externe heeft tenminste 3 jaar ervaring als coördinator/product owner binnen een Prince2 en Agile IT-projectenorganisatie (10 punten) Externe heeft 1 tot 3 jaar ervaring als coördinator/product owner binnen een Prince2 en Agile IT-projectenorganisatie (6 punten) Externe heeft 0 tot 1 jaar ervaring als coördinator/product owner binnen een Prince2 en Agile IT-projectenorganisatie (0 punten) (10%)

  • Externe heeft aantoonbaar ervaring als systeembeheerder / (technisch) applicatiebeheerder (opgedaan in de periode 2010 - heden) binnen een ITIL, Prince2 en Agile IT-organisatie, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. Externe heeft tenminste 3 jaar ervaring als systeembeheerder / (technisch) applicatiebeheerder binnen een ITIL, Prince2 en Agile IT-organisatie (10 punten) Externe heeft 1 tot 3 jaar ervaring als systeembeheerder / (technisch) applicatiebeheerder binnen een ITIL, Prince2 en Agile IT-organisatie (6 punten) Externe heeft 0 tot 1 jaar ervaring als systeembeheerder / (technisch) applicatiebeheerder binnen een ITIL, Prince2 en Agile IT-organisatie (0 punten) (10%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Opdracht Adviseur

Ben jij de Coördinator/product owner workloadteam die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.