Contractmanager Sociaal Domein

Oranjeplein 1, 2641 EZ Pijnacker, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mrt 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

26 jul 2024

Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

De afdeling Sociaal Domein bestaat uit drie teams, het team Participatie (werk & inkomen en leerplicht), het team Maatschappelijk Ondersteuning (WMO, schuldhulpverlening en jeugdhulp) en het Bedrijfsbureau.

Je werkt nauw samen met de collega Contractmanagers binnen het Bedrijfsbureau, het management en de Businesscontroller van het Sociaal Domein, maar ook met de collega’s van het team Maatschappelijke Ondersteuning die de voorzieningen van derde partijen toekennen.

Opdracht
Als Contractmanager Sociaal Domein draag je bij aan onze samenleving en maakt het verschil voor onze inwoners. Dat doe je door heldere afspraken te maken, goed samen te werken en continu het overzicht te houden. Je bent verantwoordelijk voor alle contractafspraken van diensten en producten binnen het sociale werkveld.

Verder houden de werkzaamheden het volgende in:
- Beheren en monitoren van het resultaat, de kwaliteit, het gebruik en de kosten van de gemaakte afspraken;
- Ophalen van informatie met betrekking tot levering en uitvoering. Signaleren van mogelijke knelpunten en indien nodig bijsturen van afspraken;
- Onderhouden van contacten en optimaliseren van de samenwerking met diverse contractanten;
- Samenwerken met je collega’s van inkoop, beleid, informatiemanagement en toezicht & handhaving;
- Deelname aan verschillende (multidisciplinaire) projecten;
- Vertegenwoordigen van onze visie en belangen bij ontwikkelingen in de regio;
- Diverse administratieve werkzaamheden welke noodzakelijk zijn voor inkoop en aanbesteding werkzaamheden;
- Realiseren van maatwerkcontracten voor de ondersteuning van jeugdigen (lokale) dienstverleners.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
2. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
3. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als contractmanager binnen de overheid of publieke sector;
5. In het bezit van een beroepsaansprakelijkheidsverzekering of een aansprakelijkheidsverzekering bedrijven en biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht;

Gunningscriteria (weging)
6. Minimaal een afgeronde HBO bachelor opleiding (20 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Contractmanager binnen een gemeente (30 punten);
8. Aantoonbare kennis en werkervaring met de Jeugdwet, blijkend uit het cv (25 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met inkoop en aanbesteden, blijkend uit het cv (25 punten).

Competenties
- Communicatief vaardig, zowel in woord als geschrift;
- Daadkrachtig;
- Resultaatgericht;
- Klantgericht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in week 33 (maandag 12 tot en met vrijdag 16 augustus 2024). De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen in week 32 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • ‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.