thumbnail
thumbnail

Allround medewerker Pensioenbeheer

PGGM N.V.

Noordweg Noord 150, 3704 JG Zeist, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Utrecht

Begindatum:

23 jan 2023

Einddatum:

30 sept 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

24 jan 2023

Allround medewerker Pensioenbeheer - 36 uur per week

Taken:

  • In eerste instantie wordt iemand ingewerkt op incasso werkzaamheden, bankverwerking, automatische incasso, aanmaningen, overdracht incassobureau etc. dit om het proces en de werkzaamheden goed te kennen omdat je die kennis nodig hebt voor het uitvoeren van onderstaande taken.

  • powerBI dashboards en formulieren opzetten en maken. in eerste instantie eigen beheer van de gemaakte dashboards maar bij structureel gebruik wordt het beheer beheer overgedragen aan de BI-afdeling/ belangrijk hierbij is dat de persoon ons aan de hand kan meenemen en dus al ervaring en kennis heeft van powerBI.

  • draaien van rapportages inclusief trends analyse plus toelichtingen

  • ISAE opstellen

  • aanspreekpunt voor datamanagement, voor het opstellen en beheren van datacontracten, voor het monitoren en bewaken van de datakwaliteit, en waar nodig actie ondernemen tot het optimaliseren van data.

  • aanspreekpunt voor privacy control, voor het uitvoeren van het privacy control, waar nodig verder optimaliseren en bewaken van de huidige regels.

  • aanspreekpunt voor digitalisering, vaststellen van jobs to be done, afstemmen met het team digitalisering over hoe we de klantcontacten meten en terugkoppelen.

  • Aanspreekpunt voor het klantendashboard.

 Kennis:

  • Coda (unit4) wenselijk geen vereiste

  • Achtergrond in finance, economics en/of wiskunde – in ieder geval goed met cijfers

  • Weet hoe SQL, power BI en IT systemen werken

  • Zit op het snijvlak van business en IT

Ervaring:

  • PowerBI

  • Datamanagement / data analytics

  • Minimaal 4 jaar relevante werkervaring.

  • Je wordt ook betrokken wordt bij het implementeren van het nieuwe debiteurensysteem en dus handig als je ervaring heeft met het opstellen en uitwerken van requirements en het testen daarvan.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Allround medewerker Pensioenbeheer die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.