thumbnail
thumbnail

Administratief medewerker

Omgevingsdienst Haaglanden

Zuid Hollandplein 1, 2596 AW Den Haag, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Zuid-Holland

Begindatum:

12 dec 2022

Einddatum:

31 mei 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

24 nov 2022
Bij de Omgevingsdienst Haaglanden werk je samen met ruim 230 deskundige collega’s aan een schoon milieu, natuurbehoud en een veilige leefomgeving. Vergunningen verlenen, toezicht houden en waar nodig handhaven zit in onze genen. Dit betekent voortdurend rekening houden met uiteenlopende belangen. Onze ambitie? Vandaag meedenken over duurzame oplossingen van morgen. Wij werken op steenworp afstand van de Haagse binnenstad en tien minuten lopen vanaf station Den Haag Centraal.

Op de afdeling Toezicht en Handhaving Milieu zijn we op zoek naar een

 

Administratief Medewerker Milieu (36 uur)


Je hebt hart voor milieu en haalt plezier uit contact met onze klanten. Je werkt zorgvuldig en administratie is bij jou in goede handen. Krijgen dienstverlening, data en documenten jouw volledige aandacht? Werk mee aan het beschermen van de leefomgeving en solliciteer.
 

 

Wat ga je doen

  • Je beoordeelt een diversiteit aan inkomende zaken.
  • Je hebt telefonisch klantcontact, met name naar aanleiding van overlastmeldingen.
  • Je verwerkt bezoeknotities van toezichthouders.
  • Je maakt controlerapporten aan.
  • Je verwerkt en verzendt brieven.
  • Je maakt toezichtzaken aan in het workflow systeem.
  • Je werkt mee aan verhoging van de datakwaliteit.
  • Je pakt allerhande voorkomende zaken op die onder de verantwoordelijkheid van het team vallen.

               

 

 

Wij vragen

  • Afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur in juridisch-administratieve richting.
  • Minimaal twee jaar relevante werkervaring.
  • Uitstekende telefonische vaardigheden.
  • Ervaring en handigheid met geautomatiseerde digitale document- en zaaksystemen.
  • Je bent nauwkeurig, stressbestendig en een harde werker.
  • Je hebt een pragmatische, dienstverlenende en flexibele instelling.
  • Je hebt een open en directe manier van communiceren.

Deze aanvraag focust meer op de administratieve werkzaamheden dan op de telefonische werkzaamheden.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Administratief medewerker die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.