thumbnail
Functioneel Applicatiebeheerder Sociaal Domein

Nijkerk

Kolkstraat 27, 3861 AK Nijkerk, Nederland

ICT
Deze inhuuropdracht is verlopen
€92,50
18-24 Gelderland

Publicatiedatum:

22-06-2022

Sluitingsdatum:

30-06-2022

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

18-24

Organisatie
Nijkerk is een mooie middelgrote gemeente, centraal in Nederland, met de mooie natuur van de Veluwe om de hoek en de levendigheid van de Randstad voor de deur. Een dynamische gemeente met ruim 44.000 inwoners verdeeld over de kernen Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Samen met ongeveer 350 collega’s zetten we ons dagelijks in om ervoor te zorgen dat wonen, werken, ondernemen en recreëren in onze gemeente prettig, sociaal, veilig en toekomstbestendig is.

Je wordt regelmatig uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. De combinatie van betrokken collega’s, inhoudelijke vakkennis en ontwikkelmogelijkheden zorgen voor een fijne werkplek. Persoonlijke groei en teamontwikkeling is belangrijk. Dat betekent dat we ondernemen, kritische vragen stellen en onszelf willen verbeteren. Korte lijnen, prettige communicatie en veel vrijheid, dat typeert ons.

Gemeente Nijkerk is een sociale werkgever die investeert in een goede balans tussen werk en privé en jouw ontwikkeling. Herken je je in de kernwaarden eigenaarschap, verantwoordelijkheid, vertrouwen en eigen kracht, dan ben je van harte welkom om te solliciteren. Als gemeente faciliteren we initiatieven vanuit de samenleving en zoeken we de samenwerking zowel lokaal als regionaal. Werk je bij ons, dan ben je een zelfstandige, ondernemende en flexibele professional.

Opdracht
Het initiëren en ondersteunen bij het optimale inrichten van de digitale registraties die gebruikt worden binnen het Sociaal Domein. Jij bent verantwoordelijk voor het beheer van o.a.:

  • Je zorgt voor een goede inrichting van de applicaties Suite voor het Sociaal Domein

  • Je bedenkt oplossingen voor gebruikersproblemen, oplossen van meldingen en incidenten;

  • Je plant, test en implementeert nieuwe versies en patches;

  • Je voert scripts uit voor nieuwe versies (in samenspraak met gebruikers en systeembeheer);

  • Je geeft instructies en training (gebruikersondersteuning);

  • Je bouwt en onderhoudt standaarddocumenten en maakt management/gebruikers rapportages door gebruik van Cognos;

  • Je bent verantwoordelijk voor het verstrekken en beheren van autorisaties volgens de geldende procedures;

  • Je bent verantwoordelijk voor de inrichting van het pakket op zaken als parameters, stuurgegevens, tabellen, processen, sjablonen, grootboek, koppelingen, etc.;

  • Je ziet toe op een juiste registratie van gegevens en gebruik van het pakket. Je maakt daarbij rapportages over de kwaliteit en integriteit van de gegevens;

  • Je hebt een proactieve rol in het continue verbeteren van de informatievoorziening en het gebruik en doet dit door verbeter- of wijzigingsvoorstellen;

  • Je treedt regelend en sturend op bij verstoringen en wijzigingen richting ICT en leveranciers en bewaakt deze;

  • Je geeft advies over ontwikkelingen en uitbreidingen;

Vereisten / knock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar per 1 augustus 2022 voor minimaal 18 uur per week voor de gehele duur van de opdracht;
2. Aantoonbare werkervaring als applicatiebeheerder Sociaal Domein met de applicaties van Centric (duidelijk benoemd in het CV);
3. Maximum uurtarief van € 92,50 exclusief BTW, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als applicatiebeheerder bij een gemeentelijke organisatie (50 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met de rapportagetool IBM Cognos (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het onderhouden en beheren van de applicatie Suite voor het Sociaal Domein van Centric en MDU (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met SQL  (10 punten).

Competenties

  1. Teamplayer maar zelfstandig waar nodig

  2. Pro-actief

  3. Een sterk ontwikkeld logisch, abstract en analytisch denkvermogen

  4. Plannen en organiseren

  5. Oplossings- en resultaatgericht

  6. Overtuigingskracht

  7. Goede communicatieve vaardigheden

  8. Samenwerken

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, ma – di – wo – do – vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 4 juli 2022 van 13.00 uur tot 16.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 1 juli 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Functioneel Applicatiebeheerder Sociaal Domein die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.