thumbnail
thumbnail

Beleidsmedewerker/casemanager Ruimtelijke Ordening (Omgevingsrecht)

Midden-Delfland

Anna van Raesfeltstraat 37, 2636 HX Schipluiden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
16-32 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 nov 2024

Uren per week:

16-32

Publicatiedatum:

8 jul 2024

Organisatie
Midden-Delfland is een oer-Hollandse gemeente met een waardevol agrarisch veenweidelandschap. Ondanks oprukkende verstedelijking is het oorspronkelijk cultuurlandschap met de vele sporen uit het verleden bewaard gebleven. Het open groengebied is als recreatiegebied van groot belang voor de leefbaarheid voor de inwoners van de omliggende steden. Samen met inwoners, ondernemers, natuurorganisaties en andere overheden werkt de gemeente aan behoud en versterking van deze kwaliteiten.
Je komt te werken bij het Team Ruimte (17 medewerkers). Dit is een van de drie teams binnen de afdeling Landschap, Wonen en Economie. Flexibiliteit, samenwerking en een aanpakkersmentaliteit kenmerken ons team. De sfeer is informeel, open en collegiaal.

Opdracht
Als Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening, ben je verantwoordelijk voor de meer ingewikkelde beleids- en adviesonderwerpen op het gebied van ruimtelijke ordening. Je beschikt over grondige kennis van het omgevingsrecht en de Omgevingswet in het bijzonder. Met jouw kennis en ervaring adviseer je het gemeentebestuur en je collega’s over ruimtelijke vraagstukken en begeleid je ruimtelijke plannen en omgevingsvergunningprocedures. Je behandelt eventuele bezwaar- en beroepszaken. Ook beoordeel je nieuwe initiatieven en sta je in contact met initiatiefnemers, inwoners en andere belanghebbenden. In het team lever je een creatieve en enthousiasmerende bijdrage. Je treedt in veel gevallen op als casemanager en werkt nauw samen met onder andere het team VTH. Samen bouwen we aan een projectmatige manier van werken en het realiseren van een zo goed mogelijke leefomgeving voor inwoners, bedrijven en bezoekers van Midden-Delfland.

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op planologisch en/of juridisch gebied;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied Ruimtelijke Ordening;

Gunningscriteria (weging)

3. Aantoonbare kennis van de Wro, de Omgevingswet en het Omgevingsplan, benoem waar dit is opgedaan (30 punten);
4. Minimaal 2 jaar werkervaring met begeleiden van en juridisch adviseren op ruimtelijke procedures (30 punten);
5. Bekend met de werkzaamheden van casemanager van VTH-processen en bereid om deze werkzaamheden uit te voeren (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld) (15 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar binnen een overheidsinstelling (25 punten);

Competenties

  • Goede communicatieve vaardigheden (op diverse niveaus);

  • Analytisch;

  • Slagvaardig;

  • Bestuurlijke en organisatiesensitiviteit;

  • Verbindend;

  • Enthousiasmeren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 15 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 12 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.

  • Bij gunning zal er om een Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen gevraagd worden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Beleidsmedewerker/casemanager Ruimtelijke Ordening (Omgevingsrecht) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.