Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van GGD Zaanstreek - Waterland
Logo van GGD Zaanstreek - Waterland

Verandermanager ICT/IV

Vurehout 2, 1507 EC Zaandam, Nederland

Sluit over 11 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

30 sept 2026

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

14 nov 2025
Opdracht tarief 125Opdracht uren 28

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

De verandermanager ICT/IV:

  • Begeleidt het ICT/IV-team in verdere professionalisering, structuur en teamontwikkeling;
  • Stelt op basis van het bestaande advies een implementatieplan op met doelen, stappen, resultaten en tijdpad;
  • Zorgt dat dit plan aansluit bij relevante kaders: ITIL, BiSL, NEN 7510, M365;
  • Ontwikkelt en implementeert beleidsdocumenten en proceskaders;
  • Stelt samen met team en manager Bedrijfsvoering een duidelijke governance en taakverdeling (RASCI) op;
  • Werkt nauw samen met Projectleider MS365 en Projectleider NEN 7510;
  • Ontwikkelt een adoptiestrategie voor borging van nieuw gedrag en werkwijzen;
  • Coacht medewerkers op eigenaarschap, samenwerking en resultaatgerichtheid;
  • Rapporteert periodiek aan de Manager Bedrijfsvoering over voortgang, risicos en resultaten.

Eisen

Niet bekend

Wensen en competenties

Competenties

  • Is communicatief sterk en maakt complexe themas begrijpelijk;
  • Verbindt mensen, teams en management op natuurlijke wijze;
  • Werkt zorgvuldig en resultaatgericht, zonder onnodige vertraging;
  • Stimuleert eigenaarschap, samenwerking en continu leren;
  • Is betrouwbaar, realistisch en gericht op duurzame verbetering.

Organisatie en team

De verandermanager ICT/IV begeleidt het ICT/IV-team in verdere professionalisering, structuur en teamontwikkeling. De verandermanager werkt nauw samen met Projectleider MS365 en Projectleider NEN 7510 en rapporteert periodiek aan de Manager Bedrijfsvoering.

Omwille van informatiebeveiliging stelt de opdrachtgever voor de uitvoering van de werkzaamheden een laptop en telefoon ter beschikking.

Gespreksinformatie

De gesprekken vinden plaats op de ochtend van dinsdag 2 december.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

ZZPers kunnen meedoen aan deze aanbesteding. Om mee te kunnen doen moet je wel geregistreerd zijn als leverancier binnen een externe administratieve broker. De ZZPer is zelf verantwoordelijk voor het naleven van de Wet DBA.

Dienstencategorie: Diensten voor bedrijfsadvisering en aanverwante diensten.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl of met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr