thumbnail
thumbnail

Programmasecretaris Realisatie sociale huisvestiging

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€84
24-32 Utrecht

Begindatum:

17 jul 2024

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

24-32

Publicatiedatum:

5 jul 2024

Programmasecretaris Realisatie sociale huisvestiging
Periode: z.s.m. tot 1 juli 2025 (12 maanden) met mogelijke opties tot verlenging
Belasting: 24-32 uur per week gemiddeld
Tarief: max. 84 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving van het speelveld
Binnen het programmateam Realisatie sociale huisvestiging zoeken we een programmasecretaris. Het programma realisatie sociale huisvestiging heeft tot doel om samen met partners - voldoende woonplekken te realiseren voor iedereen die een sociale huurwoning zoekt en iedereen die is aangewezen op een sociale huurwoning. Zetten in op vijf treden: permanente woningbouw, samenwerking in de regio, optimalisering van de bestaande voorraad, inzet van eigen vastgoed en/of aankoop van vastgoed en tijdelijke woningbouw.
Het programmateam zoekt versterking van een programmasecretaris. Als programmasecretaris ben je de rechterhand van de programmaregisseur op zowel inhoudelijk als bestuurlijk gebied. In deze stevige coordinerende functie ben je verantwoordelijk voor de ondersteunende organisatie van het programma Realisatie sociale huisvestiging.

Je taken zijn:

  • Een belangrijke taak is om overzicht te hebben over bestuurlijke taken en daarbij ben je in staat om snel het inhoudelijk eigen te maken. Organiseren en onderhouden van taken.

  • Je houdt niet alleen van structureren, maar ook van faciliteren. Denk hierbij aan de capaciteits- en programmaplanning, kwartaalrapportage, voorbereiding bestuurlijke besluitvorming, interne stuurgroep. Ook heb jij een verbindende rol binnen het programmateam en met de rest van de organisatie.

  • Jij hebt een proactieve rol: je pakt in de verschillende processen de regie. Jij begrijpt de inhoud zodat jij weet wat er nodig is. Je zorgt voor structuur, je neemt het voortouw om werkprocessen op te starten of te verbeteren en kijkt kritisch naar de aangeleverde stukken.

  • Bijstaan van programmaregisseur bij overkoepelende vraagstukken en interventies van de treden.

  • Het voorbereiden subsidieaanvragen.

  • Het beheer van de algemene mailboxen liggen bij jou. Je hebt hierin een coordinerende rol.



Jij bent/hebt:

  • Hbo werk- en denkniveau

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met een soortgelijke functie

  • Ervaring binnen een bestuurlijke omgeving


Competenties/vaardigheden benoemen

  • Comunicatiekracht: mondelinge en schriftelijke vaardigheden

  • Aantoonbare ervaring in een organiserende rol.

  • Een gezonde dosis interesse in of nieuwsgierigheid naar sociale huisvestiging.


Goed om te weten:
Gesprekken zijn gepland op 22 juli. De manager zal contact opnemen indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.
Hybride werken is mogelijk, maar dit zal wel afhankelijk zijn van afspraken en in overleg plaatsvinden. Het zal ongeveer een verdeling van 50/50% zijn.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Programmasecretaris Realisatie sociale huisvestiging die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.