Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Allround medewerker burgerzaken

Kerklaan 1, 6891 CL Rozendaal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 75,00 16-20 Gelderland

Begindatum:

13 jan 2025

Einddatum:

30 jun 2025

Uren per week:

16-20

Publicatiedatum:

17 dec 2024

Opdracht omschrijving

Over Rozendaal

Werken voor Rozendaal is uniek. We zijn er trots op dat we de kleinste gemeente van het Nederlandse vasteland zijn. Een titel die we, inwoners en het gemeentebestuur, graag willen behouden. Niet als doel op zich, maar als middel om dichtbij inwoners te blijven en ons samen in te zetten voor onze groene woon- en leefomgeving. We geven in nauwe verbinding met onze inwoners uitvoering aan de gemeentelijke taken. 

 

Werken als Allround medewerker burgerzaken geeft je een unieke kans om te werken in een organisatie waarin je verantwoordelijk bent voor een breed takenpakket, met korte lijnen naar je collega’s, bestuurders én inwoners. Waarin je snel mooie resultaten kunt boeken. We werken in nauwe samenwerking, vanuit transparantie en onderling vertrouwen. Tegelijkertijd vormen een stevige eigen verantwoordelijkheid en zelfsturing onderdeel van de manier waarop wij inhoud geven aan de ‘Kracht van Klein’.

 

We zijn op zoek naar iemand die ons als allround medewerker met kennis van burgerzaken en dienstverlening tijdelijk kan versterken. De taken van burgerzaken vallen binnen het team dienstverlening waarin taken worden uitgevoerd zoals bestuursondersteuning, representatie, communicatie en facilitaire zaken en burgerzaken.

 

Opdrachtomschrijving

Samen met je collega zorg je voor een goede bezetting van de front – en backoffice en draag je breder binnen het team dienstverlening bij aan de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden, bijvoorbeeld op het vlak van telefonie. Het gaat daarbij om een uitdagend mix van rollen, taken en verantwoordelijkheden. Van BRP-specialisme tot front-office dienstverlening, van functioneel beheer van de burgerzaken applicaties tot eerste inschrijvingen. Een uitdagende plek waarin alles dat burgerzaken mooi maakt samen komt. 

 

Samen met jouw directe collega, de Strategisch adviseur burgerzaken en de andere collega’s binnen Dienstverlening bepalen jullie zelf de juiste werkverdeling. Jullie dragen zorg voor heldere werkafspraken en zoeken samen naar tijd en ruimte om de Rozendaalse dienstverlening naar een hoger niveau te tillen. Dat doen we eerst en vooral op basis van de jaarlijkse zelfevaluaties, maar waar je verbeterkansen ziet pak je ze natuurlijk met beide handen aan. Je steekt danook de handen graag uit de mouwen, je ziet het werk en pakt pro-actief de diverse taken op. Je draait mee in de primaire processen zoals de baliewerkzaamheden. En waar nodig spring je in op andere vlakken binnen het team dienstverlening werkzaamheden. 

Verantwoordelijkheden

  • Behandelen aanvragen en verzoeken (BRP en Burgerlijke stand)

  • Muteren en correcties BRP

  • Functioneel beheer burgerzaken applicaties (iBurgerzaken, Cipers/IZRM, Makelaar, Timeblocker)

De kandidaat is z.s.m. inzetbaar tot en met 30 juni 2025 voor 16-20 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

Aantoonbare ervaring als allround medewerker BZ;

Aantoonbare kennis en ervaring, blijkende uit gevolgde modules en werkervaring;

40 %

Aantoonbare kennis en ervaring, blijkende uit gevolgde modules

40 %

Minimaal 5 jaar ervaring als allround medewerker BZ

20 %

Kennis van BRP/Burgerlijke zaken Kennis/ervaring met iBurgerzaken, Cipers/IZRM, Makelaar, Timeblocker

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.