Logo van Gemeente Roosendaal
Logo van Gemeente Roosendaal

Service medewerker

Kloosterstraat 2-8, 4701 KK Roosendaal, Nederland

Sluit over 2 dagen

Begindatum:

15 dec 2025

Einddatum:

14 jun 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

9 dec 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 24

Omschrijving

Gemeente Roosendaal is voor 6 maanden op zoek naar een service medewerker 24 uur per week

"Een servicegerichte collega die het gezicht is voor de facilitaire producten en diensten!"

Jouw nieuwe opdracht

In jouw functie als servicemedewerker combineer je jouw kennis met een klantvriendelijke houding. Collega's en bezoekers voelen zich bij je op hun gemak en jij bent bereid ze graag op weg te helpen. Binnen het team ga jij zelfstandig te werk en houd je van aanpakken. Jij ziet werk liggen en gaat hier direct mee aan de slag. Kun je het werk niet zelf uitvoeren, weet je direct de collega's te vinden om je te ondersteunen. Met jou als belangrijke schakel zorg je in teamverband ervoor dat je collega's hun werk soepel kunnen uitvoeren en bezoekers een prettige ervaring hebben bij het ondersteunen van hun hulpvraag. Als servicemedewerker ben jij het gezicht van het team Facilitaire Zaken. Je helpt collega's en bezoekers met de dagelijkse gang van zaken in en om het gemeentehuis (en mogelijk op onze externe locaties). In jouw rol ben je samen met je collega's van het team medeverantwoordelijk voor onze facilitaire vraagstukken.

Jouw taken

Je voert diverse facilitaire vraagstukken uit en schakelt met collega's of externe partijen als dat nodig is. Daarnaast zorg je samen met je collega's onder andere voor het afhandelen van de meldingen in ons Facilitair administratiesysteem, bestellingen en verwerking.

Een greep uit je werkzaamheden
Uitgifte en inname pasjes, IT apparatuur. Ondersteunen bij kleinere facilitaire onderhoudsklussen in en rondom de gemeentelijke gebouwen. Storingen opsporen en direct verhelpen. Heb je hiervoor hulp nodig, schakel je direct met interne of externe partijen. Afhandelen van meldingen in Zaaksysteem, en taken in Microsoft Office (o.a. Word, Excel, PowerPoint)

Eisen

  • De kandidaat beschikt over een relevante afgeronde opleiding op minimaal MBO 4 werkniveau en HBO denkniveau.

  • De kandidaat heeft minimaal 1 tot 3 jaar relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV).

Wensen en competenties

Wensen

  • De kandidaat heeft relevante werkervaring op gevraagd werkterrein bij een gemeente / overheid (blijkt uit CV).

Competenties

  • Analytisch vermogen

  • Communicatief vaardig

  • Klantgericht

  • Samenwerken

  • Stressbestendig

  • Zelfstandig

Organisatie en team

Wij zijn Roosendaal
Wij zijn geen gemeente, wij zijn Roosendaal. Benieuwd wat we daarmee bedoelen? Dat leggen we je graag uit in deze video.
https://www.youtube.com/watch?v=E2ST_eKA7sI

Wij geloven in de kracht van onze medewerkers. Samen ben je verantwoordelijk voor het groepsresultaat en verdeel je werkzaamheden. Zo zijn we wendbaar, ontstaat er ruimte voor mooie initiatieven en is het werkplezier hoog dankzij de vrijheid in je werkzaamheden. Resultaatgericht, samen en de ander centraal zijn hierbij onze drie kernwaarden.
Roosendaal is de stad van de menselijke maat met talloze kleurrijke verenigingen, inwoners en ondernemers. Groot genoeg voor interessante vraagstukken. Klein genoeg voor korte lijnen met belangrijke stakeholders. Met een ideale ligging: vanuit Rotterdam, Breda of Antwerpen ben je in ruim 30 minuten in Roosendaal.

Klant: Gemeente Roosendaal
Business unit: Bedrijfsondersteuning
Afdeling: Administratie & Faciliteiten
Werklocatie: SK 1 Stadskantoor

Gespreksinformatie

Gesprekken vinden plaats op maandag 15 december en dinsdag 16 december 2025.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: ja

Overig:

  • VOG niet ouder dan 2 maanden dient te worden overlegd voor een vergelijkbare functie of deze dient te worden aangevraagd.

  • Flexkracht beschikt zelf over devices (laptop en telefoon).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr