Kloosterstraat 2-8, 4701 KK Roosendaal, Nederland
Begindatum:
1 feb 2023Einddatum:
31 mrt 2023Uren per week:
28Publicatiedatum:
18 jan 2023Organisatie
Stad van de menselijke maat met talloze kleurrijke verenigingen, inwoners en ondernemers. Groot genoeg voor interessante vraagstukken. Klein genoeg voor korte lijnen met belangrijke stakeholders. In Roosendaal zetten we in op mooie resultaten die samengaan met werkplezier. Resultaatgericht, samen en de ander centraal zijn hierbij onze drie kernwaarden.
Wij willen de meest uitdagende werkomgeving voor publiek opdrachtnemerschap worden. We maken keuzes op basis van wet en prioriteiten. Het management biedt daarbij heldere kaders en stuurt op vertrouwen. Digitalisering draagt bij aan een kleinere, goedkopere en betere organisatie. Schaalgericht werken staat centraal.
Tijdelijke allround medewerker Publiekszaken (minimaal 20 uur per week)
Als medewerker Publiekszaken ben je het visitekaartje van de gemeente Roosendaal. Tot het takenpakket van de allround medewerker behoren onder andere de vestigingen vanuit het buitenland, de adresonderzoeken, de correcties en actualisaties in de BRP, het verwerken van huwelijksaangiften, het behandelen van naturalisatieverzoeken, het behandelen van verzoeken waarbij het Internationaal privaatrecht moet worden toegepast.
Wij willen dat onze burgers vriendelijk, snel en deskundig worden geholpen. Wij willen een goede service verlenen zowel bij een persoonlijk bezoek als bij een digitale aanvraag.
Jouw kracht
Je hebt een HBO werk- en denkniveau
Bij voorkeur heb je het diploma Burgerzaken Specialist (of een vergelijkbare opleiding)
Je bent vertrouwd met Burgerzakenapplicaties bij voorkeur met I-Burgerzaken van PinkRoccade
Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal
Je beschikt over een goede mondelinge beheersing van de Engelse en/of Duitse taal
Je hebt een open en flexibele instelling
Je bent servicegericht en secuur
Je bent een teamspeler
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.