thumbnail
thumbnail

Allround medewerker Publiekszaken

Kloosterstraat 2-8, 4701 KK Roosendaal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
28 Noord-Brabant

Begindatum:

1 feb 2023

Einddatum:

31 mrt 2023

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

18 jan 2023

Organisatie
Stad van de menselijke maat met talloze kleurrijke verenigingen, inwoners en ondernemers. Groot genoeg voor interessante vraagstukken. Klein genoeg voor korte lijnen met belangrijke stakeholders. In Roosendaal zetten we in op mooie resultaten die samengaan met werkplezier. Resultaatgericht, samen en de ander centraal zijn hierbij onze drie kernwaarden.
Wij willen de meest uitdagende werkomgeving voor publiek opdrachtnemerschap worden. We maken keuzes op basis van wet en prioriteiten. Het management biedt daarbij heldere kaders en stuurt op vertrouwen. Digitalisering draagt bij aan een kleinere, goedkopere en betere organisatie. Schaalgericht werken staat centraal.

Tijdelijke allround medewerker Publiekszaken (minimaal 20 uur per week)
Als medewerker Publiekszaken ben je het visitekaartje van de gemeente Roosendaal. Tot het takenpakket van de allround medewerker behoren onder andere de vestigingen vanuit het buitenland, de adresonderzoeken, de correcties en actualisaties in de BRP, het verwerken van huwelijksaangiften, het behandelen van naturalisatieverzoeken, het behandelen van verzoeken waarbij het Internationaal privaatrecht moet worden toegepast.
Wij willen dat onze burgers vriendelijk, snel en deskundig worden geholpen. Wij willen een goede service verlenen zowel bij een persoonlijk bezoek als bij een digitale aanvraag. 

Jouw kracht

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau

  • Bij voorkeur heb je het diploma Burgerzaken Specialist (of een vergelijkbare opleiding)

  • Je bent vertrouwd met Burgerzakenapplicaties bij voorkeur met I-Burgerzaken van PinkRoccade

  • Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal

  • Je beschikt over een goede mondelinge beheersing van de Engelse en/of Duitse taal

  • Je hebt een open en flexibele instelling

  • Je bent servicegericht en secuur

  • Je bent een teamspeler

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Allround medewerker Publiekszaken die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.