Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Land van Cuijk
Logo van Gemeente Land van Cuijk

Beleidsmedewerker RO

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

24 okt 2024
Opdracht tarief 118Opdracht uren 36

Omschrijving van de opdracht
We zoeken, in verband met extra werkzaamheden binnen het team RO diverse beleidsmedewerkers RO (20-36 uur).

Kandidaatomschrijving
Als Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ontwikkeling voel jij je thuis in een gemeente die zelf ook volop aan het ontwikkelen is. In het ruimtelijke domein houd jij je bezig met onder andere het opstellen, actualiseren en wijzigen van omgevingsplannen en het ruimtelijke procedures. Jij levert een bijdrage aan de verbetering van werkprocessen binnen de ruimtelijke ontwikkeling en behandelt complexe principeverzoeken. Ook organiseer je inspraakbijeenkomsten met initiatiefnemers. Aangezien de kandidaat direct inzetbaar dient te zijn is ook de kennis en ervaring van het grondgebied van de gemeente een pré.

Omdat het reguliere werkzaamheden betreffen onder aansturing van teammanager, leent deze opdracht zich niet voor inzet door een zelfstandige.

De voorkeur gaat uit naar een kandidaat in dienst van een gecertificeerd bureau.

Interviewplanning
15 november 2024 (tussen 9:00 – 12:30)

Toelichting op rooster
20-36 uur.

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
73000000-2 - Onderzoek en ontwikkeling, en aanverwante adviezen

Eisen

  • Prijs (max € 118,- p/u).

  • Een afgeronde opleiding binnen het vakgebied van de ruimtelijke ordening of rechten (ruimtelijk/bestuursrecht) op minimaal HBO-niveau.

  • Heeft in zijn/haar loopbaan een functie/functies verricht op het gebied van advisering op het gebied van ruimtelijke ordening voor een periode van minimaal 3 jaar (met vergelijkbare werkzaamheden).

Gunningscriteria

  • Weging prijsdeel: 15 %

  • Een afgeronde opleiding binnen het vakgebied van de ruimtelijke ordening of rechten op minimaal HBO-niveau - Weging: 20 %

  • Heeft in zijn/haar loopbaan een functie/functies verricht op het gebied van advisering op het gebied van ruimtelijke ordening voor een periode van minimaal 3 jaar (met vergelijkbare werkzaamheden) - Weging: 20 %

  • Kennis en ervaring van het grondgebied van de gemeente - Weging: 20 %

  • Interview - Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

    • Passendheid binnen organisatie en team - Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.