De Hofte 7, 7471 DK Goor, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 mrt 2026Publicatiedatum:
9 dec 2025In deze rol zorg je voor een goed georganiseerde financiële administratie. Je bewaakt budgetten, levert gegevens aan voor de begroting, jaarrekening en bestuursrapportages en stemt deze gegevens af met de Business Controller Sociaal Domein. Zo zorgen jullie samen voor betrouwbare data. Daarnaast controleer en verwerk je bulkfacturen en genereer je management- en sturingsinformatie in overleg met leidinggevenden en beleidsadviseurs. Als Senior Financieel Administratief Medewerker Werk & Inkomen bewaak je ook de voortgang en kwaliteit van de administratie. Met jouw oog voor detail, analytisch en probleemoplossend vermogen signaleer je niet alleen knelpunten, maar doe je ook verbetervoorstellen.
Het leuke aan jouw rol als Senior Financieel Administratief Medewerker Werk & Inkomen is dat je de financieel administratieve werkzaamheden binnen het team coördineert en fungeert als vraagbaak en klankbord. Zo neem je deel aan overleggen over financieel-administratieve aspecten van (nieuwe) werkprocessen en zorg je voor een goede afstemming met collega’s binnen en buiten het team. Met jouw gestructureerde en nauwkeurige aanpak zorg je voor een efficiënte uitvoering van de uitkeringsadministratie en draag je bij aan een sterke financiële basis binnen het sociaal domein.
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als senior financieel medewerker uitkeringadministratie;
Aantoonbare kennis van de participatiewet, BBZ, IAOW/IAOZ.
Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (30 punten);
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als senior financieel medewerker uitkeringadministratie binnen een gemeente (40 punten);
Aantoonbare werkervaring met Suite4SciaalDomein (30 punten).
Is administratief, communicatief en digitaal zeer vaardig en maakt nieuwe systemen en applicaties snel eigen;
Kan goed samenwerken, is flexibel, zorgvuldig, innovatief, resultaatgericht, gestructureerd en besluitvaardig.
Werken bij onze gemeente betekent werken bij een plattelandsgemeente waar we met trots met elkaar en samen met onze inwoners werken aan de Hof van morgen. Wij stimuleren dan ook graag jouw professionaliteit, creativiteit en servicegerichtheid. Zo draag jij bij aan de maatschappelijke opgave vanuit jouw rol, expertise en verantwoordelijkheden! Als lerende organisatie bieden we onze werknemers de mogelijkheid om zichzelf (verder) te ontwikkelen.
Als Hof van Twente zijn we trots om bij te mogen dragen aan de maatschappij, ieder op zijn of haar eigen manier. We werken met enthousiasme, korte lijnen, betrokkenheid, integraal en vooral met plezier. Hof van Twente is een gemeente voor iedereen!
Als Senior Financieel Administratief Medewerker Werk & Inkomen kom je te werken in het sociaal domein. Het domein waar we een integrale visie hebben, namelijk: De Gezonde verbinding; sociaal domein in beweging. Met alle teams willen we meer samen en integraal werken. Oftewel wendbaar zijn. Team Bedrijfsvoering Sociaal Domein wordt jouw team! Ons team kenmerkt zich door laagdrempeligheid, open communicatie, behulpzaamheid, collegialiteit en een warm welkom.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 18 december 2025, 09:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 17 december 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Optie tot verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend
Functieschaal: Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen: Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen: De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma/di/wo/do/vr
Overige informatie:
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. De VOG kan voor start vereist worden, of maximaal 8 weken na start gewenst zijn.
Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)
Indexatie: Het uurtarief kan niet worden gewijzigd gedurende de gecontracteerde periode inclusief eventuele (afgesproken) verlengingen. Indien na twee jaar de inhuuropdracht wordt verlengd, dan is het mogelijk om het uurtarief te indexeren conform het CPI van de desbetreffende maand waarin de laatste verlenging eindigt.
Overnemen van kandidaat: Indien de Opdrachtgever de kandidaat in dienst wil nemen, hetzij gedurende of na afloop van de inhuuropdracht, dan legt Opdrachtnemer geen belemmeringen in de weg voor de totstandkoming van een arbeidsovereenkomst tussen de Opdrachtgever en kandidaat mits de kandidaat minstens 26 weken werkzaamheden heeft verricht voor Opdrachtgever. Hierbij is Opdrachtgever geen vergoeding verschuldigd is aan Opdrachtnemer.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.