Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail

Functioneel Beheerder Burgerzaken

Bergstraat 4, 6711 DD Ede, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 100,00
8-28 uur Gelderland

Begindatum:

1 okt 2024

Einddatum:

1 mei 2025

Uren per week:

8-28 uur

Publicatiedatum:

24 sept 2024

Omschrijving van de opdracht
Gemeente Ede is op zoek naar tijdelijke inzet van een Functioneel Beheerder met ervaring in het beheer van Burgerzaken-applicaties, waaronder iBurgerzaken, Cipers, Qmatic en Gegevensmakelaar. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het operationeel beheer van deze systemen en het ondersteunen van gebruikers binnen de organisatie.

Verantwoordelijkheden

  • Functioneel beheer van de Burgerzaken-applicaties (iBurgerzaken, Cipers, Qmatic en Gegevensmakelaar).

  • Verantwoordelijk voor het correct functioneren en optimalisatie van de systemen.

  • Ondersteunen van eindgebruikers en het bieden van eerstelijns ondersteuning.

  • Doorvoeren van wijzigingen, configuraties en updates in samenwerking met leveranciers.

  • Signaleren van verbetermogelijkheden en bijdragen aan de optimalisatie van werkprocessen. 

  • Begeleiden en ondersteunen van de huidige functioneel beheerder in zijn professionele ontwikkeling, met als doel het versterken van zijn zelfstandigheid en kennis.

  • Het definiëren, opstellen en implementeren van autorisatieprofielen. 

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot en met 1 mei 2025 voor zo'n 8 tot 28 uur per week. Uren zijn bespreekbaar, minimaal 8 uur maximaal 28 uur. Meerdere kandidaten voor deze opdracht mogelijk. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Minimaal 5 jaar ervaring in vergelijkbare functie met functioneel beheer van Burgerzaken-applicatie iBurgerzaken, Cipers, gegevensmakelaar en Qmatic.

  • Aantoonbare ervaring met het coachen van medewerkers als functioneel beheerder Burgerszaken.

Wensen

  • Aantoonbare ervaring met het beheer van burgerzakenapplicaties in een 100.000+ gemeente. (de schaal en de complexiteit van de processen in dergelijke gemeenten zijn vergelijkbaar met die van de gemeente Ede) (50%)

  • Ervaring met functioneel beheer van Burgerzaken-applicatie iBurgerzaken, Cipers, Gegevensmakelaar en Qmatic (50%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Functioneel Beheerder Burgerzaken die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.