thumbnail
thumbnail

Allround medewerker Burgerzaken

Bergstraat 4, 6711 DD Ede, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 85,00
36 Gelderland

Begindatum:

1 okt 2024

Einddatum:

1 feb 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

20 sept 2024

Allround medewerker Burgerzaken, een echte smaakmaker
Gemeente Ede is een groeiende gemeente met veel ambitie en uitdagingen. Dit vraagt wat van onze organisatie.

Als medewerker Burgerzaken ben jij binnen onze gemeente het eerste aanspreekpunt voor inwoners. En met meer dan 120.000 inwoners is geen dag hier hetzelfde. Dat maakt jouw werk niet alleen waardevol maar ook uiterst gevarieerd. Het contact met onze inwoners heb je fysiek aan de balie, telefonisch of digitaal via onze e-Diensten. Of het nu gaat om het opstellen van een akte, het voltrekken van een huwelijk, het wijzigen van de basisregistratie personen, jouw werk draait om de essentiële momenten in het leven van onze inwoners. Dankzij jouw vakmanschap zijn onze registraties betrouwbaar en actueel. Daarnaast ben jij dé vraagbaak voor je collega’s binnen het team Burgerzaken en het Klant Contact Centrum. Zo geef je gemeente Ede nog meer smaak. En daar ben je trots op, want je draagt echt iets bij aan onze hele gemeente met meer dan 120.000 inwoners.

Verantwoordelijkheden
In het kort behoren de volgende werkzaamheden tot jouw takenpakket:

  • in behandeling nemen van naturalisatie- en optieverzoeken.

  • Aanleggen van persoonslijsten

  • beoordelen van buitenlandse brondocumenten.

  • opmaken van akten Burgerlijke Stand. Je past zo nodig internationaal privaatrecht (IPR) en buitenlands personen- en familierecht toe.

  • verwerken van mutaties en correcties in de BRP.

  • beoordelen van alle digitale meldingen voor huwelijk/geregistreerd partnerschap.

  • voorbereiden en opstellen van voornemens en besluiten. Je vertegenwoordigt de gemeente bij hoorzittingen.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot en met februari 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Enkele jaren werkervaring met de genoemde werkzaamheden.

  • Aantoonbare kennis van relevante wet- en regelgeving. (diplomalijnen 1,2,3,4 van het diplomastelsel van de NVVB of een vergelijkbaar diploma (BABZ/BOBZ) uit het vorige diplomastelsel)

Wensen

  • Aantoonbare kennis van relevante wet- en regelgeving. (diplomalijnen 1,2,3,4 van het diplomastelsel van de NVVB of een vergelijkbaar diploma (BABZ/BOBZ) uit het vorige diplomastelsel) (40%)

  • Ervaring met het functioneelbeheer van de applicatie Iburgerszaken (10%)

  • Aantoonbare ervaring als allround medewerker Burgerzaken in een 100.000+ gemeente. (de schaal, de werkzaamheden en de processen in dergelijke gemeenten zijn vergelijkbaar met die van de gemeente Ede) (40%)

  • Aantoonbare ervaring met 'coaching on the job' (10%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur

Ben jij de Allround medewerker Burgerzaken die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.