Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Buren
Logo van Gemeente Buren

Vastgoedadviseur/Projectleider

De Wetering 1, 4021 VZ Maurik, Nederland

Sluit over 7 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

31 dec 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

9 dec 2025
Opdracht tarief 130Opdracht uren 24

Omschrijving

Vanwege de politiek bestuurlijke gevoeligheid, de grote financiële opgave (bezuinigingsopdracht) en de relatief korte tijdsperiode zijn wij op zoek naar een ervaren vastgoedadviseur/projectleider voor 24 uur per week.
Als vastgoedadviseur/projectleider werk je binnen het cluster vastgoed. Daarnaast werk je nauw samen met het sociaal domein (voor de accommodaties loopt er deels en separaat traject, waar je wel bij bent aangehaakt). Verder is er frequent overleg en afstemming met de verantwoordelijk wethouder.
Om invulling te geven aan deze bezuinigingsopdracht is er een uitwerkingskader voor vastgoed en accommodaties met een beslisboom opgesteld. Dit uitwerkingskader is op 30 mei 2023 door de gemeenteraad vastgesteld. Met behulp van de beslisboom is door het cluster Vastgoed een uitgebreide inventarisatie uitgevoerd van alle mogelijke scenario's voor het vastgoed dat in eigendom is van de gemeente Buren. Deze inventarisatie moet verwerkt worden in een uitvoeringsprogramma. Hierna moet uitvoering worden gegeven aan de uitvoering van dit programma. De vastgoedadviseur dient na afloop van de opdracht een afgerond uitvoeringsprogramma te hebben opgesteld en hebben te laten vastgesteld in de gemeenteraad.

Eisen

- Aantoonbare ervaring met het werken binnen een politiek bestuurlijke gevoelige context. Dit wordt getoetst tijdens het verificatiegesprek.
- Afgeronde juridische- of vastgoedgerichte studie HBO/WO.
- Minimaal 10 jaar aantoonbare ervaring als projectleider met betrekking tot (complexe) vastgoed casuïstiek
- Ervaring met de waardering en de verkoop van vastgoed en kennis van vastgoed en grond gerelateerde contracten.

Wensen en competenties

Organisatie en team

Klant: Gemeente Buren
Afdeling: Afdeling ruimte - beheer

Gespreksinformatie

Een van de eisen wordt getoetst tijdens het verificatiegesprek.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Optie tot verlenging: Ja, max 2 jaar. Beoordelingswijze ranking: BPKV: Prijs-kwaliteitscore (hoogste), daarna Tarief (laagste)
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Nikki Nowack via nikki.nowack@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, do, vr
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo