Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Vanwege achterstanden in de werkvoorraad zijn wij op zoek naar extra capaciteit om een aantal werkzaamheden weg te werken op het gebied van belastingen. Het betreft administratieve werkzaamheden op het gebied van belastingen.
Werkzaamheden Als extra administratief medewerker belastingen om de achterastand in te lopen ben je actief op het gebied van en verantwoordelijk voor:
Honden aan- en afmeldingen;
Verwerking gebruikersmutaties van de huurinlichtingenformulieren
Verwerken grafrechten mutaties
Aanschrijvingen start controle toeristenbelasting
Verzending inlichtingenformulieren Cultuurgrond en herinneringen verzenden
Overige administratieve werkzaamheden
Eisen
Kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring in de betreffende functie en is in staat om zelfstandig het werk uit te voeren.
Kandidaat heeft de benodigde opleidingen genoten m.b.t. administratieve werkzaamheden op belasting gebied op MBO+ niveau.
Kandidaat heeft kennis van de benodigde systemen, namelijk: Kennis van CiVision-belastingen (waar opgedaan) en Excel.
Wensen en competenties
Competenties
Tijdens het verificatiegesprek wordt getoetst op nauwkeurig kunnen werken en goed samen kunnen werken.
Organisatie en team
Klant: Gemeente Buren Afdeling: Afdeling bedrijfsvoering
Gespreksinformatie
Tijdens het verificatiegesprek wordt getoetst op nauwkeurig kunnen werken en goed samen kunnen werken.
Overige informatie
Benodigd aantal professionals:
Werkdagen: Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.