Begindatum:
18 nov 2024Einddatum:
17 nov 2025Uren per week:
8Publicatiedatum:
25 okt 2024Type inzet
De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt. NB: Indien u zich als zzp’er laat detacheren via uw eigen BV, dan dient u op verzoek per ommegaande de volgende bewijsstukken te kunnen overleggen: Geldig Uittreksel KvK van de BV; een arbeidsovereenkomst waaruit duidelijk moet worden dat de BV aan alle werkgeversverplichtingen voldoet en dat u als zzp’er maandelijks loon uitgekeerd krijgt vanuit de BV; een individuele verklaring vanuit Belastingdienst, waarmee verklaard wordt dat er een arbeidsrelatie tussen de ZZP BV en de werknemer/bestuurder van de ZZP BV bestaat.
Strategisch adviseur openbare ruimte
De afdeling Wijkzaken zoekt een parttime strategisch adviseur openbare ruimte om bij te dragen aan het beheer en de ontwikkeling van de openbare ruimte.
Introductie
De afdeling Wijkzaken zoekt een collega die parttime aan de slag gaat als strategisch adviseur openbare ruimte. Wij werken als Gemeente Breda hard aan het beheren, onderhouden en ontwikkelen van onze openbare ruimte. De komende jaren gaan we tientallen projecten opstarten en uitvoeren. En daar hebben we hulp bij nodig van een strategisch adviseur openbare ruimte die kan schrijven als geen ander. Ben jij dat? Dan zoeken wij jou!
Wat ga je doen?
Je ondersteunt Breda bij het opstellen van strategische documenten en (schrijf)werk om de inhaalslag in het beheer van kapitaalgoederen te realiseren.
Je stelt formats op voor projectplannen, -beschrijvingen en -aanvragen.
Je schrijft en actualiseert (bestuurlijke) memo’s en beheerparagrafen.
Je ontwikkelt processchema’s en tekstuele formats ter ondersteuning van de werkzaamheden.
Je zorgt voor de versnelling van inspecties en de uitvoering van verbeteringen in het beheer van kapitaalgoederen.
Je draagt bij aan het inzichtelijk maken van de huidige toestand van diverse kapitaalgoederen.
Je werkt samen met verschillende afdelingen om strategisch beleid en operationele plannen te formuleren.
Wat vragen wij?
Je hebt een WO-werk- en denkniveau en zeer ruime werkervaring in een vergelijkbare functie.
Je hebt aantoonbare kennis van en werkervaring met kapitaalgoederen, en bent op de hoogte van wet- en regelgeving en beheerrichtlijnen rondom kapitaalgoederen.
Je bent de linking pin naar deskundige collega’s binnen je organisatie en neemt verantwoordelijkheid tegenover het team.
Je beschikt over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden, bent analytisch sterk, omgevingsbewust en pragmatisch ingesteld.
Je bent oplossings- en resultaatgericht en kunt complexe vraagstukken in duidelijke taal uitleggen.
Je hebt een proactieve houding en draagt bij aan het succes van het team.
Je hebt bestuurlijke affiniteit en beschikt over politieke sensitiviteit.
Je neemt verantwoordelijkheid in je functie en werkt effectief samen met verschillende belanghebbenden.
Wie zijn wij?
Gemeente Breda heeft van oudsher een grote aantrekkingskracht vanwege haar ligging. Daarom wil Gemeente Breda zich nu en in de toekomst positioneren als Internationale Schakelstad en daarmee onderscheiden van andere steden met de focus op een groene, gastvrije stad met de beste bereikbaarheid. Deze torenhoge ambities hebben ook zijn doorwerking op de afdeling Wijkzaken, waar jij als strategisch adviseur openbare ruimte onderdeel van uitmaakt. Je krijgt je opdrachten van de programmamanager Openbare Ruimte en werkt verder samen met collega’s van binnen én buiten de afdeling Wijkzaken.
Lees meer over de Gemeente Breda