Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Berkelland
Logo van Gemeente Berkelland

Coordinator Exploitatie Sportaccommodaties

Gemeente Berkelland

Marktstraat 1, 7271 AX Borculo, Nederland

Sluit over 7 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

12 nov 2025
Opdracht tarief 106Opdracht uren 24
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Als Coordinator Exploitatie Sportaccommodaties ben jij het centrale aanspreekpunt voor alles wat te maken heeft met gemeentelijke sportaccommodaties van sporthallen tot kantines en sleutelsystemen. Je zorgt ervoor dat sporters, verenigingen en scholen optimaal gebruik kunnen maken van de accommodaties. Jij regelt, plant, stemt af en denkt vooruit. Dankzij jou zijn de gebouwen veilig, efficient en toekomstbestendig ingericht.

Werkzaamheden / Verantwoordelijkheden

  • Je houdt toezicht op de dagelijkse exploitatie.
  • Je stemt af met beheerders over de dagelijkse gang van zaken.
  • Je stemt af met gebouwenbeheer over het onderhoud.
  • Je bedenkt slimme oplossingen voor praktische problemen (zoals digitale toegangssystemen).
  • Je houdt de inventaris actueel.
  • Je werkt nauw samen met de afdeling gebouwenbeheer, sportverenigingen en de collega's van beleid en facilitaire zaken.

Kortom: jij bent de spil tussen techniek, gebruik en beleid en zorgt dat sportaccommodaties echt functioneren als het kloppend hart van de sport in de gemeente.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
  • Aantoonbare werkervaring met vastgoed- of accommodatiemanagement.
  • Aantoonbaar woonachtig binnen een straal van 50 kilometer van Borculo.
  • Een maximum uurtarief van 106,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer en fee Flextender.
  • Kandidaat is bereid om af en toe buiten kantoortijden te werken bij calamiteiten of evenementen.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding in facilitaire dienstverlening, vastgoedbeheer, sportmanagement of vergelijkbaar op minimaal hbo bachelor niveau.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator exploitatie sportaccommodaties.
  • Aantoonbare werkervaring met vastgoed- of accommodatiemanagement binnen de publieke sector.

Competenties

  • Regie & overzicht: Jij houdt het grote plaatje scherp in de gaten.
  • Oplossingsgericht: Problemen bestaan bij jou niet, alleen uitdagingen.
  • Samenwerken: Je weet mensen mee te nemen en afspraken te maken die werken.
  • Innovatief: Je denkt na over hoe het slimmer, makkelijker en duurzamer kan.
  • Betrouwbaar: Je handelt zorgvuldig met gemeentelijke eigendommen en belangen.

Organisatie en team

Gemeente Berkelland

Berkelland is groen. De grote en kleinere dorpskernen zijn omringd door een landelijke omgeving, veel buitengebieden en uitgestrekte weilanden. Hier kun je fijn wonen. Maar ook fijn werken! Je krijgt veel vrijheid, kan jezelf volop ontwikkelen, maakt maatschappelijke impact en werkt samen met nuchtere en gezellige collega's. Natuurlijk, ook voor de innerlijke mens zorgen we goed; je kunt zo aanschuiven in ons bedrijfsrestaurant. Wat wil je nog meer? Bij ons ervaar je ruimte. Bij ons maak je maatschappelijke impact. Jouw werk doet ertoe. Je zorgt voor inwoners en ondernemers, voor de natuur, voor de omgeving. Je krijgt veel vrijheid. Wij geloven er namelijk in dat je alleen het beste uit jezelf kunt halen als je privé- en werkleven in balans zijn. Wij geloven in eigenaarschap, hier heb je echt zelf de regie. Dat maakt iedere functie nog leuker! Even rustig bellen in een belcel of focusruimte, of juist samen met een team bij elkaar zitten: we zorgen voor een fijne werkplek. Betrokken, behulpzaam en bescheiden: dat zijn de mensen die bij ons werken. Je voelt meteen de informele werksfeer en er is altijd tijd voor gezelligheid.

Gespreksinformatie

  • De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 20 november 2025.
  • De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 19 november 2025 bericht.
  • De opdrachtgever beoordeelt de cv's en de beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek.
  • Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen

Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, (zaterdag en zondag)

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr