thumbnail
Medewerker Klantcontactcentrum-telefonie                                                            

Gemeente Bergen op Zoom

Jacob Obrechtlaan 4, 4611 AR Bergen op Zoom, Nederland

Overig
Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
30 Noord-Brabant

Publicatiedatum:

27-07-2022

Sluitingsdatum:

06-08-2022

Begindatum:

15-08-2022

Einddatum:

31-12-2022

Uren per week:

30
Voor het cluster Ondersteuning Bestuur en Organisatie, vakgroep KCC en Receptie zijn we op zoek naar: 
 
                                                                                    Medewerker Klantcontactcentrum-telefonie
                                                                                  (inclusief receptietaken) m/v 30 uur per week) 


Wat ga je doen?
Als medewerker Klantcontactcentrum (KCC), ben je met het team verantwoordelijk voor het communiceren met klanten via diverse communicatiekanalen. Via telefonie, e-mail, onze website en social media (en mogelijk in de toekomst via chat en andere nieuwe media) sta je klanten op een vriendelijke en professionele wijze te woord, achterhaal je de vraag van de klant of verbind indien nodig door naar de juiste interne collega. Je bent inhoudelijk goed op de hoogte van datgene wat er binnen de gemeente speelt en je kunt onze inwoners ook inhoudelijk een stap verder helpen. Voor een juiste registratie van het klantcontact en het juist beantwoorden van een vraag gebruik je diverse digitale systemen; zoals het telefoonsysteem, het klantbegeleidingssysteem, het klantcontactsysteem, de kennisbank en diverse andere backoffice-applicaties. Belangrijk hierbij is dat bestaande kennis goed gebruikt wordt en het klantcontact accuraat wordt geregistreerd.

Wie je bent ?
Dienstverlening zit in je bloed, klanttevredenheid is voor jou het belangrijkste en je behandelt de ander zoals deze graag behandeld wil worden. Je communiceert moeiteloos met onze inwoners en bent in het bezit van goede sociale vaardigheden. Je vindt het prettig in teamverband te werken en kunt goed omgaan met drukte. Verder ben je integer en nauwkeurig en je weet op een juiste wijze om te gaan met eventuele conflictsituaties.

Wij zoeken:
Wij zijn op zoek naar een collega met:
Een mbo-niveau met voorkeur een branchediploma contactcenters;
Aantoonbare ervaring bij een KCC en kennis van sociale zekerheid/wetgeving is een pre.
Zeer goede mondelinge en schriftelijke communicatie. In staat zijn om de vraag achter de vraag te achterhalen.
Met behulp van kennissystemen, klantcontactsystemen, internet en specifieke applicaties snel antwoorden en oplossingen op te zoeken en te vinden voor gestelde vragen en problemen.
Een goede beheersing van de Nederlandse taal. Engelse en Duitse taal is ook een pre.

Verder
Ben je bereid om (structureel) aangeboden trainingen te volgen;
In staat om gedurende langere tijd terugkerende werkzaamheden te verrichten;
Je kunt je vinden in het werken in een rooster en je bent flexibel inzetbaar.


Over de organisatie
Gemeente Bergen op Zoom is een werkgever met 650 gedreven medewerkers, met als kernwaarden betrokken, betrouwbaar, vooruit en voor elkaar. Wij werken samen aan uiteenlopende maatschappelijke vraagstukken of dragen bij aan het functioneren van de organisatie. De organisatie biedt medewerkers naast uitdagend werk, ook veel ontwikkelmogelijkheden. Je kunt je vaardigheden verrijken met opleidingen en je kunt de kans creëren om je eigen loopbaan vorm te geven. Onze flexibele arbeidsvoorwaarden maken het mogelijk om keuzes te maken die passen bij jouw persoonlijke situatie. En als je rol het toelaat, heb je de nodige invloed op je werktijden en werkplek. 

Lees meer over de gemeente Bergen op Zoom:
https://www.bergenopzoom.nl/gemeentelijke-organisatie

 
De gesprekken vinden plaats in op 10 of 11 augustus 2022.
 

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Medewerker Klantcontactcentrum-telefonie                                                             die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.