Begindatum:
13 dec 2023Einddatum:
12 jun 2024Uren per week:
20-36 uur per weekPublicatiedatum:
15 nov 2023Omschrijving van de opdracht
Ga jij ervoor zorgen dat vastgoedprojecten binnen de gemeente Barneveld goed begeleid en uitgevoerd worden? De gemeente Barneveld heeft een omvangrijke portefeuille maatschappelijk Vastgoed. Team Vastgoed staat aan de lat voor effectief en efficiënt beheer van het vastgoed. Het team bestaat uit accountmanagers, een asset manager, een contract manager, beheerders en projectleiders. Er wordt veel gelachen en goed en fijn samengewerkt. Dat is ook nodig, want we hebben het druk. We zoeken tijdelijke ondersteuning in de vorm van twee projectleiders.
Wat ga je doen?
Je geeft leiding aan projectteams waaronder ook marktpartijen, gericht op realisatie, verbouw, renovatie, sloop, asbest en grondsanering en inrichting van maatschappelijk vastgoed.
Opdrachtgever voor binnen het projectteam toegewezen budget
Verantwoordelijk voor aandachtsvelden, organisatie, kwaliteit, geld en tijd en planning
Begeleidt en onderhandelt met marktpartijen
Aanbestedingsprocessen en uitvoeringsproces
Adviseert en begeleidt projecten over duurzaam bouwen en energiebewust bouwen
Ondersteunt bij vastgoedmanagement en beheer vastgoedinformatiesysteem
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 13 december 2023 tot en met 12 juni 2024 voor 20 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
Je voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe. De kandidaat die wordt geselecteerd wordt gevraagd een VOG te overleggen.
Veel ervaring met het begeleiden van projecten waar duurzame bouwmethoden/installatiewerk onderdeel van uitmaakt (op cv aantoonbaar).
Ervaring met het begeleiden van meervoudige aanbestedingen (op cv aantoonbaar).
kennis van en ervaring met milieuregelgeving, flora en fauna, bodem en asbestverwijdering (op cv aantoonbaar).
Ervaring met sloopmeldingen en omgevingsvergunningen.
Enige ervaring met maken en beoordelen van bouw- en sloopkostenramingen.
Ervaring met het maken/aanpassen van eenvoudige kleine autocad-tekeningen.
Bedreven in het gebruik van Excel voor beheren van de werkvoorraad/planning
Gunningscriteria
HBO Bouwkunde of vergelijkbare opleiding.
Ervaring met duurzame bouwmethoden/installatietechniek.
Ervaring binnen een gemeentelijke organisatie.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.