thumbnail
thumbnail

Projectleider Digitalisering (FIN24-1376)

Laan Nieuwer-Amstel 1, 1182 JR Amstelveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
110
36 Noord-Holland

Begindatum:

23 sept 2024

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

30 aug 2024

Omschrijving van de opdracht
Gemeente Amstelveen is op zoek naar een tijdelijke senior Projectleider Digitalisering. Hij/ zij heeft actuele HR en Financiële kennis in ontwikkelingen en regelingen in de bedrijfsvoering en kan deze vertalen naar technische specificaties en wat minimaal nodig is. De eerste versie van een dashboard is ontwikkeld. In deze tweede fase willen we dit dashboard verder uitbreiden en de bijbehorende processen optimaliseren. Herken jij jezelf hierin? Lees dan snel de opdrachtomschrijving.

Jouw belangrijkste werkzaamheden daarbij:

  • Je bent senior projectleider met een financiële achtergrond.

  • Je focus ligt in het implementeren van LIAS begrotingswijzigingen en het ontwerpen van P&C documenten vanuit de LIAS document module.

  • Je bent betrokken bij alle processen van HR personeel mutaties (vast en inhuur) en de bijbehorende financiën

  • Je onderzoekt wat nodig is om een programma van eisen op te stellen voor nieuwe systeemoplossingen en bereid je specifieke casussen van onze gemeente voor die je in deze pilot omgeving implementeert en valideert.

  • Je hebt bewezen ICT kennis en affiniteit.

  • Je draagt actief bij aan het bouwen van dashboards voor andere afdelingen en wat nodig is om de kwaliteit van de op te leveren producten hoog te houden.

De opdracht loopt tot 31 december 2025 met een standaard opzegtermijn van 1 maand. Er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.

Indien t.z.t. mogelijk en gewenst, bestaat de optie om de kandidaat na 1 jaar inhuur kosteloos over te nemen. De leverancier gaat hier automatisch mee akkoord bij het aanbieden van een kandidaat.

Kandidaatomschrijving

  • Heeft academisch werk- en denkniveau. Je hebt een afgeronde WO-opleiding in Finance en control. 

  • Heeft minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring als financieel adviseur of projectcontroller ervaring met projectmanagement binnen de de bedrijfsvoering in de afgelopen 15 jaar.

  • Ervaring met implementatie financiele pakketten

  • Ervaring als financieel adviseur binnen een 100.000+ gemeentelijke organisatie is een pré.

  • Heeft minimaal 5 jaar ervaring met complexe financiele vraagstukken in een politiek gevoelige omgeving in een gemeente groter dan 50.000 inwoners in de afgelopen 10 jaar.

  • Heeft aantoonbaar inhoudelijke ontwikkelingskennis van complexe gemeentelijke reporting.

  • Heeft een goed ontwikkeld reflecterend en analytisch vermogen.

  • Heeft er plezier in om in een politiek sensitieve omgeving te acteren.

  • Heeft ervaring met en plezier in het managen van complexe vraagstukken. 

  • Is gedreven, innovatief en positief ingesteld en kan anderen inspireren.

  • Is flexibel en durft beslissingen te nemen en overziet vooraf de consequenties.

  • Heeft kennis en affiniteit met ICT

Competenties:

  • Bestuurlijke sensitiviteit

  • Analytisch vermogen

  • Doorzettingskracht

  • Samenwerken

  • Organisatiegericht

  • Besluitvaardigheid

De bovenstaande competenties wordt beoordeeld tijdens het gesprek. De AA-organisatie wil een diverse en inclusieve organisatie zijn. Daarom bieden wij ruimte aan iedereen en zetten wij de diversiteit van onze collega’s in om de beste resultaten te behalen voor onze organisatie en de inwoners van Amstelveen en Aalsmeer. Talent als basis, diversiteit als kracht. Vanuit deze visie staan al onze vacatures open voor iedereen.

Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.

VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.

Interviewplanning
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op woensdag 18 september 2024 tussen 13:00uur - 16:00uur. De gesprekken vinden online via Teams plaats. Indien u een kandidaat voorstelt, verzoeken wij u ervoor te zorgen dat deze beschikbaar is om dit tijdstip.

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
72266000-7 - Advies over software

Eisen

  • Opleiding (WO - Finance & Control): Op CV aantoonbaar afgeronde WO opleiding in de Finance & Control. Werkervaring (Bedrijfsvoering)

  • Op CV aantoonbaar minimaal 8 jaar werkervaring als financieel adviseur bij een 100.000+ gemeente opgedaan in de afgelopen 10 jaar binnen de bedrijfsvoering.

  • Systeemkennis (LIAS): Op CV aantoonbaar in de 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar gewerkt met LIAS applicatie bij een 100.000+ gemeente.

  • Systeemkennis: Microsoft Navision OP CV aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring met beheer of implementatie van Microsoft Navision

Wensen

  • Op CV aantoonbaar werkervaring met key2fin.

  • Op cv aantoonbare werkervaring met beheer of implementatie van Microsoft Navision

  • Op cv aantoonbare werkervaring met het implementeren en werken met gemeentelijke financiële reporting applicaties

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Opdracht Adviseur

Ben jij de Projectleider Digitalisering (FIN24-1376) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.