Begindatum:
1 jan 2025Einddatum:
1 apr 2025Uren per week:
28Publicatiedatum:
4 dec 2024Organisatie
Dronten is een dynamische en ambitieuze gemeente, gelegen in het hart van Flevoland, waar rust en ruimte hand in hand gaan met innovatie en ontwikkeling. Met haar groene landschappen en bruisende dorpskernen is Dronten een plek waar gezinnen, ondernemers en natuurliefhebbers zich thuis voelen. Gemeente Dronten staat voor innovatie, inclusiviteit en het bouwen aan een toekomstbestendige gemeenschap richting 2050. Waar we nu op ruim 44.000 inwoners zitten, willen we in 2050 richting de 60.000 inwoners gegroeid zijn. Onze visie is gebaseerd op de principes van midden in de samenleving staan, verbinden, dienstverlenend zijn, vertrouwen, en werken aan gemeenschappelijke opgaven. De lijnen zijn kort en bij alles wat we doen gaan we voor toegevoegde waarde en verbetering. Een lerende organisatie: dat willen wij zijn en uitdragen. We staan open voor feedback en geven onze medewerkers de ruimte om te ontwikkelen.
Opdracht
De gemeente Dronten koopt jaarlijks voor miljoenen aan producten en diensten in. Dit vraagt om een professionele wijze van inkopen en aanbesteden. Het inkoopteam bestaat uit: één strategisch inkoopadviseur, één inkoopadviseur en één medewerker Inkoop en contractbeheer. Wegens het vertrek van een inkoopadviseur is tijdelijke inzet van een inkoopadviseur noodzakelijk om meerdere aanbestedingen op te starten en te begeleiden. De vacature voor een vaste inkoper staat open en de verwachting is dit in de eerste helft van 2025 in te vullen.
Je voert zelfstandig meervoudige en Europese aanbestedingsprocedures uit. Deze aanbestedingen hebben betrekking op ICT, communicatie en andere gebieden (via Mercell).
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
2. Een aantoonbare afgeronde opleiding NEVI 1;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als inkoopadviseur binnen de overheid;
4. Aantoonbare werkervaring met het projectmatig begeleiden van Europese aanbestedingen.
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als inkoopadviseur in de afgelopen 10 jaar (20 punten);
6. Een afgeronde NEVI-2 opleiding (20 punten);
7. Minimaal 3 succesvolle afgeronde Europese aanbestedingen op het gebied van ICT (30 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als inkoopadviseur binnen de gemeente (10 punten);
9. Aantoonbare kennis van Tendernet en Mercell (20 punten).
Competenties
Klantgericht;
Analyserend vermogen;
Samenwerken;
Proactief;
Communicatief vaardig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Is hybride werken mogelijk: in overleg
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 18 december 2024 van 13:00 uur tot 16:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 17 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.
De opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).