Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van De Connectie
Logo van De Connectie

Personal assistent

Eusebiusbuitensingel 53, 6828 HZ Arnhem, Nederland

Sluit over 8 dagen

Begindatum:

1 dec 2025

Einddatum:

31 jan 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

14 nov 2025
Opdracht tarief 75Opdracht uren 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Maken we een Connectie?

We zijn op korte termijn op zoek naar een ondersteuner in verband met ziektevervanging.

Houd je van dynamiek in je werk, waarbij geen dag hetzelfde is? Wil je een cruciale rol spelen in het ontzorgen en stroomlijnen van de dagelijkse activiteiten van 2 leidinggevenden bij gemeente Arnhem? Dan is de volgende functie iets voor jou:

Ondersteuner
32 uur | ivm ziektevervanging

Wat ga je doen?

Je dag begint met een werkoverleg waarin inkomende e-mails, agenda's en actiepunten worden besproken. Daarna ga je aan de slag met het beheren van de agenda's, waarbij je zorgt dat vergaderingen en afspraken efficiënt gepland worden. Je beoordeelt de mailbox, beantwoordt e-mails en prioriteert binnenkomende verzoeken, zodat de dag soepel verloopt. Daarnaast neem je actief eigenaarschap over je taken en signaleer je knelpunten of kansen tijdens vergaderingen, waardoor je tijdig kunt anticiperen en acties kunt uitzetten.

Eisen

  • De kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal HBO werk- en denkniveau.
  • De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan in het ondersteunen van leidinggevenden.
  • De kandidaat heeft aantoonbaar gewerkt met en of recent een opleiding gevolgd over Office 365.
  • De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan binnen een Gemeente.

Wensen en competenties

Dit ben jij!

Plannen, organiseren en ondersteunen zijn voor jou een tweede natuur – dat staat buiten kijf. Je bent een echte aanpakker, die snel kan schakelen en altijd initiatief neemt. Met een HBO werk- en denkniveau maak je moeiteloos verbinding, zowel binnen als buiten de organisatie. Je bent bestuurlijk sensitief, samenwerkingsgericht en blinkt uit in flexibiliteit en communicatie, zowel mondeling als schriftelijk. Nauwkeurigheid en resultaatgerichtheid zijn jouw handelsmerk.

Competenties

  • Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid (5 punten)
  • Plannen en organiseren (5 punten)
  • Samenwerken (5 punten)
  • Schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid (5 punten)

Organisatie en team

Klantgegevens

  • Klant: De Connectie
  • Afdeling: MAS Afdeling 1
  • Werklocatie: De Connectie, Stadskantoor

Jouw toekomstige team

Jij komt het team Management Support versterken. Een professionele, dienstverlenende en betrokken team dat bestaat uit 75 enthousiaste medewerkers. Dagelijks ondersteunen zij diverse leidinggevenden, managers en afdelingen bij de gemeenten Arnhem en De Connectie zelf. Wil je meer over De Connectie of jouw toekomstige afdeling weten? Ga naar www.connectie.nl voor alle informatie.

Gespreksinformatie

Selectiegesprekken data en/of info: Briefselectie 24 november. Terugkoppeling 24 november. Interviews dinsdag tussen 11.00 uur en 13.00 uur fysiek op locatie of via Teams graag alvast rekening mee houden.

De kandidaten van de top 2 in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit gesprek kan plaatsvinden via Teams of op locatie.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Referentie

Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Dit zal dan meegenomen worden in de beoordelingscriteria. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een leidinggevende van een recente opdrachtgever die relevant is voor de uitgevraagde opdracht.

VOG

Bij gunning van de opdracht is het overleggen van een VOG vereist voor in ieder geval 'De Connectie', bij Arnhem en Renkum is dit (nog) niet verplicht. Wordt de kandidaat aangeboden via een leverancier dan is de leverancier verantwoordelijk voor de aanvraag van de VOG. Bij de gunning aan een ZZP'er zal Inhuurbalie026 de VOG aanvragen. De kosten voor de aanvraag van de VOG zijn niet declarabel en zijn voor eigen kosten.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr