thumbnail
Administratief medewerker financiën en control A

(DASTwente) Regio Twente

De Hofte 7, 7471 DK Goor, Nederland

Sluit morgen
-
32 Overijssel

Publicatiedatum:

05-08-2022

Sluitingsdatum:

15-08-2022

Begindatum:

15-08-2022

Einddatum:

31-12-2022

Uren per week:

32
Administratief medewerker Financiën en Control (minimaal 20 uren per week)

Wil jij vanuit jouw financiële expertise een bijdrage leveren aan de strijd tegen Corona? De financiële administratie is in volle ontwikkeling, net als de rest van het team Corona. Daarom zijn we op zoek naar een administratief medewerker Financiën en Control. Je zorgt voor het op orde brengen van de volledige administratie en dat deze soepel blijft draaien. Dit doe je in nauwe samenwerking met de business controller.

De baan
Als administratief medewerker Financiën en Control richt je je op het tijdig en correct uitvoeren van financieel-administratieve mutaties.
De belangrijkste resultaatgebieden zijn:
  • Het verwerken van mutaties t.b.v. crediteurenadministratie(s);
  • Het verwerken van mutaties t.b.v. debiteurenadministratie(s);
  • Bijwerken van tussenrekeningen;
  • Het uitvoeren van controlewerkzaamheden.

Op dit moment veranderen wij het rekeningschema. Dit betekent een extra inspanning van de administratief medewerker om op basis hiervan de bijdragen en kosten juist te boeken. Daarnaast kan dit resulteren in extra contact met leveranciers die de informatie op de factuur dienen aan te passen.

Wat breng je mee
Naast de kerncompetenties klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, samenwerken zijn de volgende competenties voor deze functie van belang:
  • Communicatief vaardig, mondeling en schriftelijk;
  • Accuratesse;
  • Alert;
  • Analyseren;
  • Flexibel;
  • Teamspeler.

Wat bieden wij jou?
  • Een functie voor 20 uur per week in salarisschaal 7 (minimaal € 2.255,- en maximaal € 3.301,- bruto per maand o.b.v. 36u) waarbij je in dienst komt bij Start People;
  • Werkdagen bij voorkeur 4 dagen per week, 5 uur per dag / 5 dagen per week 4 uur per dag.
  • Een gedreven team waar ruimte is om jezelf te ontwikkelen;
  • Standplaats: Enschede.

Wat vragen wij van jou?
  • Een afgeronde financieel-administratieve opleiding op minimaal MBO niveau 4;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring binnen het publiek-domein;
  • Kennis en ervaring met kantoorautomatisering, o.a. Microsoft Office (Word en Excel) en met financiële systemen;
  • Kennis en ervaring met financieel systeem AFAS is pre.

Onze organisatie
Voorheen waren wij Regio Twente en nu heten wij SamenTwente. Onze organisatie heeft drie sterke herkenbare merken. GGD Twente – de corona-afdeling is hier een onderdeel van, Veilig Thuis Twente en Organisatie voor Zorg en Jeugdhulp Twente (OZJT). Wij bundelen onze krachten op inhoudelijke thema's binnen het gezondheidsdomein. Samen beschermen en bevorderen we de gezondheid van, en verlenen we zorg aan de Twentse burger.  Wie wil er nu niet werken in deze unieke organisatie waarin we de krachten bundelen van drie sterke organisaties om samen ervoor te zorgen dat onze Twentse burger gezond is en blijft. De uitdaging is om de verbinding met elkaar te vinden en samen te werken daar waar we elkaar kunnen versterken.
 

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Administratief medewerker financiën en control A die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.