Adviseur

Leidseveer 2, 3511 SB Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Utrecht

Begindatum:

1 sept 2024

Einddatum:

28 feb 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

2 aug 2024

Wie zijn wij
Het Interprovinciaal Overleg (IPO) komt op voor de belangen van de 12 Nederlandse provincies, zowel in Den Haag, als in Brussel bij de Europese Unie. We spelen een rol bij de totstandkoming van beleid dat voor de provincies van belang is, delen kennis, stimuleren innovatie en verstrekken informatie. Een belangrijk deel van ons werk gaat over natuurbeleid en natuurontwikkeling. Deze taken zijn ondergebracht bij de uitvoeringsorganisatie BIJ12.

Waar kom je te werken? 
Het team HR is gepositioneerd in de afdeling Bedrijfsvoering die valt onder de directie van de IPO-vereniging en werkzaam is voor de hele vereniging. Het team bestaat uit een coördinator, 3 HR medewerkers, recruitment en 5 HR adviseurs. Twee van onze adviseurs gaan de komende maanden genieten van zwangerschaps- en bevallingsverlof en daarom zoeken we HR professionals die hen tijdelijk kunnen vervangen en ons team versterken.

Dit ben jij

  • Jij hebt een hbo-denkniveau, liefst met een opleiding in HR

  • Je hebt ervaring in HR en weet wat nodig is om organisaties te versterken

  • Jouw adviesvaardigheden zijn on point en je kunt gemakkelijk schakelen met verschillende partijen

  • Je ‘connect’ gemakkelijk met mensen

  • Je hebt inzicht in de bedrijfsprocessen binnen een organisatie

  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving en CAO en toepassing van Personeelshandboek.

Werkzaamheden:
Als HR-adviseur bij Vereniging IPO speel je een cruciale rol die verder gaat dan het traditionele vak. Je bent een belangrijk onderdeel van de visie en strategie van onze organisatie. Je werkt nauw samen met de collega’s van het team HR en managers en duikt samen in de veelzijdige wereld van HR-vraagstukken. Eigenlijk ben jij de verbinding tussen brede organisatorische thema’s en de unieke behoeften van individuele medewerkers.

  • Adviseren van managers rond personele vraagstukken

  • Vormgeving en implementatie van HR-beleid

  • Adviseren bij Werving & selectie

  • Zo nodig leiden van HR projecten

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.