thumbnail
thumbnail
Directievoerder

Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland

Overig
Sluit over 3 dagen
€85
36 Zuid-Holland

Publicatiedatum:

22-09-2022

Sluitingsdatum:

30-09-2022

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Omschrijving van de opdracht

Organisatie
Het team Projecten (voormalig Ingenieursbureau) is verantwoordelijk voor het projectmatig voorbereiden en realiseren van civiel- en cultuurtechnische projecten binnen de openbare ruimte in de gemeente Alphen aan den Rijn. Deze projecten behelzen naast  reconstructies van bestaande woonwijken ook nieuwe aanleg van woonkernen. Bedrijventerreinen en ontsluitingswegen zijn eveneens onderdeel van de projecten.

Opdracht
De directievoerder behoudt het overzicht en houdt toezicht op de uitvoering van deze werken. Hij/zij bewaakt de nakoming van gemaakte afspraken in het kader van het contract en stuurt waar nodig bij.

Meer inhoudelijk stuurt de directievoerder door heldere en proactieve communicatie, op draagvlak en resultaten. Hij/zij zorgt voor de organisatie en planning van de uitvoering van (voornamelijk) civieltechnische projecten in de openbare ruimte (riolering, civieltechnische kunstwerken, wegen, beplanting en openbare verlichting), inclusief de afstemming en communicatie met de omgeving. Hij/zij is dus naast projectmatig werken (PMW) bekend met omgevingsmanagement, BLVC en innovatieve contractvormen als UAV-gc en Bouwteam. De directievoerder heeft eveneens ruime ervaring in het coördineren van de uitvoering van cultuurtechnische werken.

Op een energieke wijze is hij/zij in staat projecten naar een optimaal en duurzaam eindresultaat te leiden. Hij/zij heeft als belangrijke taak het behouden van het overzicht van het toezicht op de contract conforme uitvoering en is de geoliede koppeling tussen projectleider en toezichthouder. Ook het signaleren van knelpunten door de toezichthouder en het doen van voorstellen ter oplossingen of verbeteringen behoort tot het takenpakket. Ook wordt van hem/haar inzet gevraagd bij de (contract)voorbereiding van werkzaamheden in de openbare ruimte, met name het toetsen van ontwerpen, contracten en van kostenramingen.

Daarnaast is hij/zij verantwoordelijk voor de (contract)administratie van projecten, opstellen van weekrapporten en het geïnformeerd houden van de projectleider.

De directievoerder die wij zoeken kan door zijn/haar manier van werken de gemeente op een positieve manier onder de aandacht brengen van externen. Daarbij is hij/zij klankbord voor collega-directievoerders, is voorts kritisch en doortastend en bouwt aan relaties.

Hij/zij ziet kansen, hanteert conflicten en onderhandelt. Hij/zij is ‘de spil’ tussen aan de ene kant onze inwoners en aan de andere kant de verschillende aannemers.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding in de richting van civiele techniek of gelijkwaardig;
2. Aantoonbare werkervaring als directievoerder op civieltechnische projecten in een gemeentelijke organisatie;
3. Maximaal uurtarief € 85,- per uur exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon- werkverkeer;

Gunningscriteria
4. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als directievoerder op civieltechnische projecten binnen een gemeentelijke organisatie, (30 punten);
5. Aantoonbare kennis van- en werkervaring met verschillende contractvormen o.a. UAV en UAV-gc (10 punten);
6. Aantoonbare werkervaring Bereikbaarheid, Leefbaarheid, Veiligheid en Communicatie (15 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met civiel- en cultuurtechnische werken (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in een omgeving met slappe bodem / zettingsgevoelig gebied (10 punten);
9. Een door de kandidaat geschreven motivatie toegeschreven op de functie; (10 punten)
10. Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na minimaal 8 maanden kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (hier kunnen geen rechten aan ontleend worden) (10 punten).

Competenties

  • Deskundig;

  • Klantgericht;

  • integraal werken;

  • creatief;

  • projectmatig werken;

  • communicatief vaardig;

  • stressbestendig;

  • verantwoordelijk;

  • oordeelsvorming;

  • conflicthantering;

  • plannen en organiseren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. HR21:

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Hybride werken is gedeeltelijk mogelijk, vanwege de vele overleggen zal er veel op locatie worden gewerkt.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in de week van 3 oktober 2022. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk dinsdag 4 oktober 2022 terugkoppeling hierover. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Directievoerder die deze organisatie zoekt?