Willibrordplein 1, 5131 AV Alphen, Nederland
Publicatiedatum:
15-03-2023Sluitingsdatum:
25-03-2023Begindatum:
01-04-2023Einddatum:
01-05-2023
Medewerker bestuurssecretariaat - 36 uur per week – schaal 7
Van ondersteunen van de algemeen directeur tot toezien op de bestuurlijke besluitvorming
Omschrijving van de opdracht
In de functie van medewerker bestuurssecretariaat heb je een hele belangrijke rol voor het college van B&W van de gemeente Gilze en Rijen. Je bent hun steun en toeverlaat, waarin je telefonisch en fysiek het aanspreekpunt bent. Je werkt op het bestuurssecretariaat van Gilze en Rijen samen met 2 collega’s. Dankzij jullie werk kan het bestuur van de gemeente Gilze en Rijen efficiënt en effectief hun werk doen.
Deze specifieke vacature is gericht op ondersteuning van de algemeen directeur van de ABG organisatie / gemeentesecretaris van Gilze en Rijen. Je draagt zorg voor het beheer van de agenda’s en de mailbox. Je filtert en stroomlijnt alle vragen, documenten en andere vormen van informatie op een efficiënte manier.
Daarbij hou je je ook bezig met de volgende werkzaamheden:
Notuleren diverse overlegvormen;
Bestuurlijke besluitvorming;
Overige ondersteunende werkzaamheden voor de directie en het management.
Vervanging van collega’s binnen het secretariaat in Rijen;
Dit is wat je meebrengt
Je hebt een havo of MBO4 opleiding afgerond;
Je hebt twee jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
Outlook heeft voor jou geen geheimen en je bent ook bekend met systemen als Notubiz;
Je bent dienstverlenend maar weet ook jouw grenzen te bewaken;
Je bent integer, accuraat, kunt relativeren en planmatig werken.
1 april gaat de huidige collega weg en er mag geen gat vallen in de tussentijd. We zijn op zoek naar een vaste collega, vandaar de periode van deze aanvraag. Er is een grote kans dat de opdracht verlengd wordt.
Eisen
Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.
Kandidaat heeft ervaring met MS Office. Dit moet blijken uit de CV.
Outlook heeft voor jou geen geheimen en je bent ook bekend met systemen als Notubiz;
De kandidaat is dienstverlenend maar weet ook grenzen te bewaken;
Wensen
Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties
Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
Kandidaat heeft twee jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit.
Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen één werkdag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.