Administratief medewerker

Willibrordplein 1, 5131 AV Alphen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

19 aug 2024

Einddatum:

19 nov 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

1 aug 2024

Omschrijving van de opdracht
Voor het team APV/Bijzondere wetten, zijn wij op zoek naar tijdelijke ondersteuning om te helpen bij het oppakken van verschillende administratieve handelingen en het afhandelen van meldingen en vergunningen op het gebied van vooral evenementen en mogelijk ook horeca. De werkzaamheden zijn niet in beton gegoten, en deels afhankelijk van de behoefte van de collega’s op de afdeling. We zijn geholpen met een pro actieve, flexibel ingestelde en meedenkende collega. Iemand die makkelijk zijn/haar weg vindt in een ambtelijke organisatie en ervaring heeft met de afhandeling van APV vergunningaanvragen.

Het team is volop in ontwikkeling en stappen aan het maken om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Uiteraard zijn er mogelijkheden om ook hier je steentje in bij te dragen.

Ben jij vanaf midden augustus beschikbaar voor minimaal 28 tot maximaal 36 uur en lijkt het je een uitdaging om bovenstaande werkzaamheden op te pakken voor drie verschillende gemeenten binnen één ambtelijke organisatie? Dan is deze tijdelijke functie jouw op het lijf geschreven!

Eisen

  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.

  • Kandidaat heeft ervaring met MS Office. Dit moet blijken uit de CV.

  • VOG dient aangeleverd te worden. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 13.

Wensen

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties

  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?

  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?

  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
     

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.